ملکی: داشتن یک ورزشگاه اختصاصی تحول بزرگی در ورزش جانبازان و معلولان است


ورزشکار

ملی پوش اصفهانی رشته والیبال نشسته گفت: داشتن یک ورزشگاه اختصاصی برای ورزشکاران جانباز و معلول اصفهان یک ضرورت ونیاز بود که خوشبختانه با افتتاح آن می‌توان در آینده شاهد تحول بزرگی در ورزش این گروه باشیم.

زینب ملکی در گفت و گو با خبرنگار سادس، در خصوص نخستین مجموعه اختصاصی ورزشی جانبازان و معلولین اظهار کرد: تا چندی پیش در سطح شهر سالنی که برای معلولین مناسب سازی شده باشد، نداشتیم یا این که تعداد این سالن‌ها خیلی کم بود اما خوشبختانه با همت شهرداری، مسئولین شهری و هیئت جانبازان و معلولین بالاخره این سالن به بهره برداری رسید.

وی افزود: بچه‌های معلول بعضاً با ویلچر هستند و به همین خاطر نمی‌توانند از بعضی سالن‌ها استفاده کنند. یا به خاطر مناسب سازی نشدن رختکن‌ها و یا سرویس‌های بهداشتی نمی‌توانستند از این سالن‌ها استفاده کنند. اکثر سالن‌ها برای ورود به زمین ورزش چند پله به بالا یا پایین دارند. بنابراین؛ استفاده از این ورزشگاه‌ها برای ورزشکاران معلول و جانباز سخت و یا غیر ممکن بود و افراد باید متحمل سختی‌های زیادی می‌شدند تا بتوانند از ورزشگاه استفاده کنند.

این بانوی ملی پوش ادامه داد: هیئت جانبازان و معلولین در راستای تأسیس این سالن متحمل زحمات بسیاری شد و من هیچ وقت این زحمت‌ها را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم که توان بیشتری برای تکمیل این مجموعه داشته باشند و از آن‌ها سپاسگزارم. افتتاح ورزشگاه اختصاصی می‌تواند تحول بزرگی در ورزش جانبازان و معلولین باشد چرا که ورزش را برای آن‌ها تسهیل می‌کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *