ابلاغ دستورالعمل تفویض اختیار نقل و انتقالات نیروهای آموزش و پرورش به استان‌ها


مدیرکل امور اداری،تشکیلات و تحول اداری از ابلاغ دستورالعمل تفویض اختیار نقل و انتقالات به استان‌ها خبر داد.

به گزارش سادس، سید حسن حسینی گفت: در راستای تحقق سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان ها، دستورالعمل نقل و انتقالات هفته دوم اردیبهشت ماه به استان ها ارسال می شود .

وی افزود: مناطق و شهرستان ها درباره انتقال نیروها می توانند با یکدیگر مکاتبه و تصمیم گیری کنند که البته مصوبات آنها باید درکمیته برنامه ریزی استان به تایید نهایی برسد دیگر نیازی به تائید وزارتخانه نیست .

مدیرکل اموراداری، تشکیلات و تحول اداری تصریح کرد: در دستورالعملی که به استان ها ارسال می شود، سیاست های کلی  نقل و انتقال مشخص شده اما جزئیات آن به خود استان ها واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع نقل و انتقالات، مناطق مبداء و مقصد باید تراز نیروی انسانی را رعایت کنند و خروج نیروها از یک منطقه، ایجاد حق التدریس را در پی نداشته باشد .

حسینی اظهارکرد: ممنوعیت ورود نیرو به کلانشهرها که در برنامه پنجم توسعه وجود داشت، در برنامه ششم وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند از اواخر اردیبهشت به این امر اقدام کنند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی اضافه کرد: تنها موارد خاص از جمله بیماری های صعب العلاج و یا افرادی که همسرشان نظامی است، درصورت حل نشدن مشکلشان می توانند به وزارتخانه مراجعه کنند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *