۲۴ کشته و زخمی بر اثر انفجار در یکی از شهرستان های کشور

‌ فرماندار خوی گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در روستای شوریک شهرستان خوی یک نفر کشته و ۲۳ نفر زخمی شدند.

 به گزارش  سادس به نقل از”جام نیوز”؛  حسین سوانی اصل گفت:  بر اثر نشت یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، کپسول گاز دیگری نیز در همان خانه منفجر شد که در پی آن ۲۰ نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه سوخت آبگرمکن از طریق کپسول گاز تامین می‌شد، بر اثر نشتی کپسول، انفجار رخ داده است.
وی ادامه داد: ۱۱ نفر از مصدومین به بیمارستان ارومیه، دونفر به بیمارستان تبریز اعزام شده و بقیه در بیمارستان قمربنی هاشم(ع) خوی تحت درمان قرار گرفتند که در ساعات اولیه بامداد یکی از مصدومین بیمارستان تبریز بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

سیوانی اصل افزود: با توجه به آخرین گزارشات دریافتی از بین مصدومین ۴ نفر سوختگی بالای ۷۰ درصد دارند که حال دیگر مصدومان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

فرماندار خوی گفت: دو نفر از آسیب دیدگان حادثه کودک هستند.

وی گفت: با وجود طولانی بودن مسیر هیچگونه تاخیری در امدادرسانی به وجود نیامده و با همکاری بخشداری صفائیه، شهرداری زرآباد، آتش نشانی و شبکه بهداشت و درمان خوی مصدومین در اسرع وقت در به بیمارستان منتقل شدند.

سیوانی اصل با اشاره به اینکه منزل مذکور تحت پوشش بیمه نیست، گفت: با همکاری ستاد بحران و شورای شهر خسارات ناشی از این حادثه جبران خواهد شد.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان خوی از لحاظ کادر درمانی و به ویژه آمبولانس هیچ کمبودی ندارد، اما در مواقع بحران ممکن است از شهرهای اطراف درخواست نیروی کمکی کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *