روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان / حضور مردم با شور و شعور در راهپيمايي قدس / برگزاری این مراسم در نظم و امنيت کامل

فرمانده ناجا با بيان اينکه روز قدس؛ نماد وحدت مسلمانان جهان براي مقابله با استکبار است ، گفت : بر اساس تدابير انتظامي و امنيتي اين مراسم در نظم و امنيت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سادس ، سردار “حسين اشتري” در حاشيه راهپيمايي روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بار ديگر با “شور” و” شعور” در راهپيمايي روز قدس شرکت و حماسه اي ديگر آفريدند.
وي با بيان اينکه اين راهپيمايي بزرگ در سراسر کشور در حال انجام است، افزود: به حمدالله با تدابير انتظامي و امنيتي صورت گرفته اين مراسم تا اين ساعت در نظم، امنيت و آرامش مطلوبي در حال برگزاري است.
فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: روز قدس؛ نماد وحدت مسلمانان براي مقابله با استکبار، اسرائيل و جهانخواران است .
وي يادآور شد: مطابق فرمايش مقام معظم رهبري حضرت آيت الله امام خامنه اي (حفظ الله) ، ملت ما عاشق مبارزه با اسرائيل هستند و امروز با حضور با شکوه در راهپيمايي روز قدس بار ديگر با اعلام حمايت از مردم مظلوم فلسطين، فرياد انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي را فرياد زدند.
سردار اشتري ادامه داد : دشمنان اسلام، اين حضور باشکوه را ببينند و درس بگيرند چراکه روز قدس بيانگر “وحدت” و “اتحاد” مسلمان جهان است.
فرمانده ناجا در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران در خصوص وضعيت امنيتي مراسم ليالي قدر نيز يادآور شد: مطابق برنامه ريزي هاي صورت گرفته، تدابير انتظامي و تلاش همکارانم ، مراسم شب هاي قدر نيز در نظم و امنيت و بدون مشکل امنيتي برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *