روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان / حضور مردم با شور و شعور در راهپیمایی قدس / برگزاری این مراسم در نظم و امنیت کامل

فرمانده ناجا با بیان اینکه روز قدس؛ نماد وحدت مسلمانان جهان برای مقابله با استکبار است ، گفت : بر اساس تدابیر انتظامی و امنیتی این مراسم در نظم و امنیت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سادس ، سردار “حسین اشتری” در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بار دیگر با “شور” و” شعور” در راهپیمایی روز قدس شرکت و حماسه ای دیگر آفریدند.
وی با بیان اینکه این راهپیمایی بزرگ در سراسر کشور در حال انجام است، افزود: به حمدالله با تدابیر انتظامی و امنیتی صورت گرفته این مراسم تا این ساعت در نظم، امنیت و آرامش مطلوبی در حال برگزاری است.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: روز قدس؛ نماد وحدت مسلمانان برای مقابله با استکبار، اسرائیل و جهانخواران است .
وی یادآور شد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظ الله) ، ملت ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و امروز با حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، فریاد انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد زدند.
سردار اشتری ادامه داد : دشمنان اسلام، این حضور باشکوه را ببینند و درس بگیرند چراکه روز قدس بیانگر “وحدت” و “اتحاد” مسلمان جهان است.
فرمانده ناجا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت امنیتی مراسم لیالی قدر نیز یادآور شد: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، تدابیر انتظامی و تلاش همکارانم ، مراسم شب های قدر نیز در نظم و امنیت و بدون مشکل امنیتی برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *