امیدواری هافبک لیورپول به کسب سهمیه لیگ قهرمانان


جورجینیو واینالدام

هافبک لیورپول با وجود شکست برابر کریستال پالاس نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، لیورپول با وجود شکست برابر کریستال پالاس در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است، هر چند این تیم بازیهای بیشتری نسبت به تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد دارد و ممکن است در شرایط برابر جایگاه خود را از دست بدهد.

جورجینیو وایندالدام درباره شرایط تیمش گفت:  تا زمانی که شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم، نباید دست از تلاش بکشیم و باید تا پایان با قدرت به کارمان ادامه دهیم. هنوز می‌توانیم بازیهای خودمان را ببریم و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشیم و باید به خودمان باور داشته باشیم که می‌توانیم به این مهم دست یابیم. اگر شما متحد باشید و به یک موفقیت باور داشته باشید، می توانید به این مهم دست یابید و به هدف خودتان برسید.

این بازیکن هلندی ادامه داد: شکست بدی برابر کریستال پالاس داشتیم ولی آن بازی دیگر تمام شده است و دیگر نباید به این بازی فکر کنیم. الان تنها کاری که از دستمان بر می‌آید این است که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل را به خوبی به پایان برسانیم. باید در بازی آتی برابر واتفورد جبران کنیم و بتوانیم نتیجه مناسبی کسب کنیم و بار دیگر به روند برد بازگردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *