حضور شخصیت های کشوری دراستان تهران/اعلام مسیرهای راهپیمایی روزقدس

رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران گفت: مسیرها و سخنرانان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران مشخص شده است.

به گزارش سادس به نقل از مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی  با اشاره به این نکته که مردم استان تهران خود را مهیای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کرده اند، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس، تجدید عهدی دوباره با آرمان های امام راحل است.

رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران افزود: مردم استان تهران همواره در راهپیمایی روز جهانی قدس که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، حضور باشکوهی داشته اند.

وی با اشاره به این نکته که گرمای هوا نیز مانع حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نخواهد شد، ادامه داد: مردم مومن و انقلابی استان تهران در روز جهانی قدس با زبان روزه و علیرغم گرمای هوا، حماسه دیگری را خلق می کنند.

محمودی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: اعضای ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران آماده هستند و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم اندیشیده شده است.

سخنرانان کشوری در روز جهانی قدس به شهرستان های استان تهران سفر می کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: مسیرها و سخنرانان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران مشخص شده است.

وی بیان داشت: در شهرستان ورامین، راهپیمایی روز قدس از میدان امام حسین(ع) تا مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار و سردار اسدی مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سابق مدافعان حرم، سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

محمودی متذکر شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در پاکدشت از میدان آزادگان به سوی خیابان شهید مطهری-میدان معلم  و مصلای نماز جمعه برگزار و محمد قمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایی کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

وزیر دادگستری به شهرری می رود

رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان های استان تهران یادآور شد: مسیر راهپیمایی در شهرستان دماوند از میدان امام تا مصلای نماز جمعه خواهد بود و سردار فخاری مشاور حوزه اقتصادی سپاه سخنرانی خواهد کرد و سخنران راهپیمایی روز قدس در رباط کریم نیز سردار افشار جانشین معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی نیروهای مسلح خواهد بود.

محمودی متذکر شد: مسیر راهپیمایی در شمیرانات نیز ازمیدان گلندوئک به سمت مصلای نماز جمعه و در شهرری از امامزاده عبدالله تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود و در جمع راهپیمایی کنندگان شهرستان ری، حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری سخنرانی خواهد کرد.

رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان های استان تهران تأکید کرد: راهپیمایی مردم شهرستان قدس از میدان آزادی تا مصلای نماز جمعه پیش بینی شده و حجت الاسلام قمی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: در شهرستان شهریار نیزمردم از خیابان انقلاب تا مصلای نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد و حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

وی بیان داشت: در بهارستان نیز مردم این شهرستان از فلکه دوم گلستان به سمت مصلای نماز جمعه راهپیمایی می کنند و در ملارد نیز، راهپیمایی کنندگان مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا مصلای نماز جمعه را طی خواهند کرد.

محمودی متذکر شد: مسیر راهپیمایی در پیشوا نیز از مسجد امام خمینی(ره) تا حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) خواهد بود و قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و مدیر انجمن نخبگان ایران در میان مردم این شهرستان سخنرانی می کند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در قرچک نیز از میدان کلانتری تا مصلای نماز جمعه برگزار و سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در میان مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

محمودی از همه مردم استان تهران دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشته و توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *