بازدید رئیس آژانس جهانی تحقیقات سرطان از محک


رئیس آژانس جهانی تحقیقات سرطان(IARC) ، روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه از مؤسسه خیریه و بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک بازدید کرد.

به گزارش سادس، به نقل از روابط عمومی محک، در این بازدید دکتر رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر کاظم زنده‌دل دبیر شبکه ملی تحقیقات سرطان او را همراهی می‌کردند.
 دکتر کریستوفر پ.وایلد در این بازدید فعالیت‌های مؤسسه خیریه و بیمارستان محک را چشمگیر خواند و گفت: ارائه این سطح از خدمات درمانی و رفاهی که تنها با کمک‌های مردمی از سراسر ایران ممکن می‌شود من را به شدت تحت تأثیر قرار داده است و نشان‌ می‌دهد محک در مسیر درستی حرکت می‌کند. فعالیت‌های این سازمان نه تنها زندگی افراد بلکه در مقیاس بزرگ‌تر جامعه را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: «آنچه در این بازدید توجه‌ من را جلب کرد ارائه خدمات درمانی و حمایتی به بیمارانی بود که به جز ایران از کشورهای همسایه نیز برای درمان به محک آمده بودند. این اقدام فرصتی برای بازگشت سلامتی و بهبود برای همه آنها را فراهم می‌کند.
رئیس آژانس جهانی تحقیقات سرطان با تأکید بر اهمیت تشخیص زودهنگام گفت: آنچه درباره فعالیت‌های محک بدون در نظر گرفتن آمار بهبودی از سرطان برایم جالب توجه بود، این است که این مؤسسه دریچه امیدی برای کودکان است و از خانواده‌های آنان در شرایط سخت حمایت می‌کند و به آنها شجاعت مبارزه با این بیماری را می‌دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *