دولتی سکان مديريت بانک قرض الحسنه مهر ایران را به اکبری سپرد

 دولتی که از فروردین ۹۴ سکان هدایت بانک قرض الحسنه مهر ایران را دراختیار گرفته بود و کارنامه موفقی از خود به ثبت رساند این وظیفه خطير را به مرتضی اکبری که در حال حاضر عضو هیئت مدیره بانک توسعه صادرات ايران است ، واگذاركرد.
به گزارش  سادس به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ با حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سمت عضو موظف هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد.
مرتضی اکبری دارای مدرک دکتری در رشته حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که طی ۸ سال مدیریت امور مالی بانک توسعه صادرات را برعهده داشته است.
گفتنی است، عملکرد بسيار موفق بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمان تصدی مدیر عاملی سیامک دولتی نشان می دهد که این بانک ۱۰۰ درصد منابع خود را به قرض الحسنه تخصیص داده و به واقع یک بانک کاملا اسلامی است که توانسته به تمامی اهداف تعیین شده در اساسنامه بانك دست يابد، همچنين در دوران تصدي ايشان ميزان رضايتمندي مشتريان و تعلق خاطر سازماني كاركنان اين بانك به نحو چشمگيري افزايش يافته كه اين موضوع موجبات رشد سي درصدي منابع قرض الحسنه را در پايان سال ٩٤ در پي داشته است، كه اين ميزان رشد در سيستم بانكي كشور يك ركورد بي نظير است.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *