اهمیت داربی حساس منچستر از زبان آندر هررا


آندر هررا

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد، دیدار این تیم برابر منچسترسیتی را "مهمترین بازی فصل" نامید.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی باید در دیداری عقب افتاده از هفته ۲۶ لیگ برتر، پنجشنبه برابر هم به میدان بروند. این در حالی است که دو تیم در رده های پنجم و چهارم لیگ برتر قرار دارند و رقابت سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارند چرا که شیاطین سرخ تنها یک امتیاز با سیتی فاصله دارند.

آندر هررا درباره داربی منچستر گفت: این بازی مهمترین بازی فصل است. ما یک امتیاز از آنها عقب هستیم و اگر بتوانیم این دیدار را برنده شویم، شانس زیادی برای قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدولی داریم ولی اگر سیتی برنده شود، کار برای ما خیلی سخت می شود. به همین خاطر این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد. هر چند بعد از این دیدار چیزی قطعی نمی شود، ولی برنده شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه خواهد داشت. تیم ما خوشبختانه در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته است و پنجشنبه باید این موضوع را بار دیگر نشان دهیم که کیفیت بالا و شرایط خوبی داریم. 

منچستریونایتد هفته پرفشاری خواهد داشت و در عرض ۷ روز باید ۳ دیدار داشته باشد. این تیم ابتدا باید به دیدار منچسترسیتی در دیدار برگشت فصل برود و در ادامه روز یکشنبه میزبان سوانسی خواهند بود و آخر هفته نیز به اسپانیا سفر خواهند کرد تا دیدار رفت خود در لیگ اروپا را برابر این تیم برگزار کند.

هررا یک بار زمانی که در اتلتیک بیلبائو بازی می کرد در نیمه نهایی لیگ اروپا حضور داشت و به فینال هم رسید ولی با شکست برابر اتلتیکومادرید از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. او اینبار امیدوار است با یونایتد به آن افتخار برسد.

هافبک اسپانیایی ادامه داد: من امیدوار هستم بتوانم این بار به افتخار بزرگ برسم و همراه تیمم به قهرمانی در لیگ اروپا دست یابم. خاطره خیلی بدی با شکست از اتلتیکو در فینال لیگ اروپا دارم و امیدوار هستم با قهرمانی امسال، آن خاطره بد را فراموش کنم. می دانیم سلتاویگو تیم خیلی سخت کوشی است و بازی دشواری برابر آنها خواهیم داشت ولی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به دیدار نهایی برسیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *