اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جهانی قدس در استان همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان همدان را اعلام کرد و پیشنهاد داد: راهپیمایان برای حضور در مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

به گزارش  سادس به نقل ازمهر، علی فکری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس و پیشگیری از وقوع تصادفات و گره‌های ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی را در روز جمعه ۱۱ تیر ماه اعمال می‌کند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان همدان عنوان کرد: از ساعت ۸ صبح تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان‌های شش‌گانه همدان به سمت میدان امام خمینی(ره) ممنوع است و تنها به وسایل نقلیه عمومی اتوبوس و تاکسی اجازه تردد داده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان عنوان کرد: با شروع تجمع راهپیمایان در میدان امام (ره) و از ساعت ۱۰ صبح محدودیت تردد برای تمام وسایل نقلیه به سمت میدان مرکزی شهر همدان به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه توقف تمام وسایل نقلیه در خیابان شریعتی از ساعت ۷ صبح روز جمعه تا پایان مراسم نماز جمعه ممنوع است و در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال توسط جرثقیل اقدام می‌شود، عنوان کرد: از ساعت ۹ صبح تردد تمام وسایل نقلیه از سمت میدان امامزاده عبدالله(ع) به سمت میدان آرامگاه و بالعکس نیز ممنوع است.

فکری افزود: پس از پایان راهپیمایی و حضور نمازگزاران در حسینیه امام(ره) تنها محدودیت میدان شریعتی تا سه‌راه شهید زمانی و بالعکس اجرا خواهد شد و بقیه محدودیتها برداشته می‌شوند.

وی ورود موتورسیکلت به داخل جمعیت را ممنوع دانست و اضافه کرد: از تردد این وسایل نقلیه در محدوده اجرای طرح های ترافیکی ممانعت میشود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهرستان ملایر اظهار داشت: از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان تردد از تمام خیابان‌های منتهی به میدان حضرت امام(ره) شهر ملایر شامل خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان خیام و خیابان شهید وفایی به سمت میدان اصلی ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهرستان نهاوند بیان کرد: از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان محدودیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور اجرا و با شروع به حرکت راهپیمایان، این محدودیت‌ها در میدان ابوذر، خیابان ابوذر، تقاطع ۲۲ بهمن، تقاطع هلال‌احمر و میدان امام(ره) و مصلا نهاوند به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در شهرستان رزن نیز از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان در بلوار آیت‌الله شوندی محدودیت تردد به اجرا در می‌آید و با شروع راهپیمایی، محدودیت‌ها در بلوار امام(ره)، میدان شهدا و مجدداً بلوار آیت‌الله شوندی و مسجد صاحب‌الزمان(عج) نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

فکری اعمال محدودیت‌های ترافیکی شهرستان تویسرکان را از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان در میدان امام(ره) شهر با شروع به حرکت راهپیمایان در خیابان شهید باهنر، میدان فرشید، خیابان حافظ غربی، خیابان شهدا و دوباره میدان امام(ره) و مصلا اعلام کرد.

وی عنوان کرد: همزمان با تجمع راهپیمایان در میدان امام(ره) شهر کبودراهنگ تردد از تمام مسیرها به سمت میدان امام(ره) ممنوع است و با شروع راهپیمایی، محدودیت‌ها در بلوار امام(ره)، سه راهی شهید مطهری، خیابان شهید مطهری، میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد جامع به اجرا گذاشته می‌شود.

فکری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهار گفت: از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان در خیابان امام(ره) تردد از سمت میدان شهرداری و میدان امام (ره) به سمت خیابان امام(ره) ممنوع است و با شروع راهپیمایی، محدودیت‌ها در خیابان شهید مدنی به سمت مصلا نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان عنوان کرد: در شهرستان اسدآباد نیز از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان در خیابان امام(ره) تردد از سمت میدان سیامکی به سمت خیابان امام(ره) ممنوع است و با شروع به حرکت راهپیمایان، این محدودیت‌ها در خیابان امام(ره)، خیابان فرهنگ، میدان شهید طالقانی، خیابان بسیج و مسجد جامع به اجرا گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرستان فامنین نیز از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان در میدان آزادی تردد از تمام مسیرها به سمت میدان آزادی ممنوع است و با شروع راهپیمایی، محدودیت‌ها در بلوار شهید بهرامی، خیابان کشاورز، خیابان معلم، تقاطع بهداری، تقاطع شهرداری، سه راهی باغ نظر به سمت مسجد اعظم فامنین به اجرا گذاشته می‌شود.

وی از رانندگان در خواست کرد که از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی  خودداری کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *