خدمت پليس به مردم سبب اعتماد بيشتر به اين نيرو می شود

آيت الله جعفر سبحانی گفت: خدمت پليس به مردم سبب اعتماد بيشتر به اين نيرو می شود.

به گزارش سادس، آيت الله جعفر سبحانی در ديدار فرمانده ناجا با وی، اظهارداشت: امنيت يکی از نعمت های بزرگ خدا است و در صورت وجود امنيت، بشر می تواند از نعمت ها به نحو احسن بهره برداری کند.

وي افزود: خداوند در قرآن می فرمايد “امنيت برای کسانی است که مومن بوده و گناه و قانون شکنی نداشته باشد” همان طوری که حضرت امام خمینی (ره)‌فرمودند “کار نيروی انتظامی عبادت است”؛ ما نيز از زحمات فرمانده و کارکنان ناجا قدردانی می کنيم، اينکه مردم ببينند اين نيرو در خدمت مردم است اعتمادشان بيشتر می شود.

استاد حوزه علميه قم بر مديريت زمان سفر از سوی شهروندان تاکيد کرد و ادامه داد: سفر چند ميليون مسافر در يک روز، علاوه بر بار ترافيکی، قطعاً حوادثی را به همراه دارد لذا به منظور کاهش سوانح، مردم بايد از سفر در يک بازه زمانی خاص خودداری کرده و زمان مسافرت خود را به روزهای آتی موکول کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در ابتدای اين ديدار، اظهارداشت: از سال گذشته تاکنون پليس با همکاری مردم اقدامات خوبی انجام داده به گونه ای که در مراسم اربعين، ناجا افتخار داشت به ميليون ها زائر اربعين حسينی خدمت رسانی کند و خدمتگزار زائران باشد و اين مراسم با نظم خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: در ۲۲ بهمن نيز ناجا به عنوان مسئول امنيت کشور با همت همکاران خود به خوبی عمل کرد؛ مهمترين رخداد سال گذشته انتخابات اسفند ماه بود که به لطف الهی از جهات امنيتی هیچ مشکلب را در کشور نداشتيم و اين برگ زرينی بر افتخارات پليس بود.

سردار اشتری به امنيت مراسم چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: آگاه سازی و اطلاع رسانی در اين زمينه از طريق صداوسيما خيلي مفيد بود و از سوی ديگر حضور پليس نيز بازدارندگی داشت و ما شاهد کمترين تخلفات بوديم.

فرمانده ناجا با اشاره به طرح نوروزی که از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردين ادامه دارد، گفت: نيروی انتظامی با تشکيل قرارگاه نوروزی در سراسر کشور به موضوعات انتظامی، ترافيکی و امنيتی اهتمام داشته و همه همکاران در آماده باش هستند.

سردار اشتری با اشاره به حجم سفرهای نوروزی و ترافيک سنگين در جاده ها، اضافه کرد: تاکنون شاهد کاهش هفت درصدی تلفات بوده ايم، در حوزه های پيشگيری از جرايم در ايام نوروز نيز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگيری داشته ايم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *