کشف۲۴۳ کیلوگرم تریاک در کهنوج

جانشین فرماندهی انتظامی “کهنوج” از کشف ۲۴۳ کیلوگرم تریاک درعملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “مجید محمودی”،گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ هایی از باند قاچاق مواد مخدر دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند محموله قابل توجهی را از شهرستان “رودبارجنوب” بارگیری و به مقصد کهنوج حمل می کنند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام یک سری کار اطلاعاتی از مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر مطلع شدند.
این مقام انتظامی افزود:ماموران انتظامی پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان ،طی کنترل خودروهای عبوری در محور “کهنوج-رودبارجنوب” خودرو مورد نظر را که یک دستگاه پیکان وانت بود شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی در ادامه اظهار داشت:راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی روبه رو شد و به ناچار خودرو را متوقف که در بازرسی از این خودرو ۲۴۳کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد. مواد کشف شده به همراه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
جانشین انتظامی شهرستان کهنوج در پایان بیان کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *