کشف243 کيلوگرم ترياك در کهنوج

جانشین فرماندهي انتظامی “کهنوج” از كشف 243 کيلوگرم ترياك درعمليات پلیس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “مجید محمودی”،گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با گسترش چتر اطلاعاتي خود در جنوب استان به سرنخ هايي از باند قاچاق مواد مخدر دست يافتند که نشان مي داد اعضاي اين باند محموله قابل توجهي را از شهرستان “رودبارجنوب” بارگیری و به مقصد کهنوج حمل مي کنند.
وي افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام يک سري کار اطلاعاتي از مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر مطلع شدند.
اين مقام انتظامي افزود:ماموران انتظامي پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان ،طي کنترل خودروهاي عبوري در محور “کهنوج-رودبارجنوب” خودرو مورد نظر را که یک دستگاه پیکان وانت بود شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی در ادامه اظهار داشت:راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران قصد فرار داشت كه با سرعت عمل ماموران انتظامي روبه رو شد و به ناچار خودرو را متوقف که در بازرسي از اين خودرو 243كيلوگرم ترياک كشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد. مواد كشف شده به همراه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.
جانشین انتظامی شهرستان کهنوج در پايان بيان کرد: اشرار و قاچاقچيان بدانند نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست پيدا کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *