۳۰ کیلو مواد مخدر در بجنورد کشف شد

رئیس پلیس مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۳۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو پراید قصد ورود مواد مخدر از خراسان رضوی به خراسان شمالی را دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مأموریت در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی استان صورت گرفت، افزود: مأموران پس از بررسی صحت‌وسقم موضوع با شناسایی خودرو، یک دستگاه پراید را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی پراید مقدار ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در صندوق‌عقب خودرو به‌طور ماهرانه جاسازی‌شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد تحویل‌گیرنده مواد مخدر در ورود بجنورد مشاهده شد، بیان کرد: متهم تحویل‌گیرنده مواد مخدر که با یک دستگاه پراید مراجعه کرده بود نیز دستگیر شد.

وی بابیان اینکه در این راستا دو متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو پراید توقیف شد، گفت: متهمان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و یک دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *