كشف 191 كيلوگرم ترياك در رابر

جانشين انتظامي شهرستان “رابر” از عمليات پليس براي ناكامي قاچاقچيان و كشف 191 كيلوگرم ترياك خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری سادس سرگرد”يونس سالاری گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان امداد اين فرماندهي هنگام گشت زني نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي در محور”جيرفت-رابر”به دو دستگاه خودرو پژو 405 مشكوك و دستور ايست دادند.
اين مقام انتظامی اظهار داشت: دراين عمليات، راننده خودروها پس از ورود به ايست و بازرسي بدون توجه به ايست پليس ، اقدام به فرار كردند.
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان رابر افزود: ماموران پس از طي مسافتي خودرو را در يكي از محورهاي كوهستاني رها شده يافتند و 134 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.
سالاري خاطرنشان كرد: خودرو دوم نيز توسط ماموران يگان امداد در ورودي شهرستان متوقف و طي بازرسي تخصصي 57 كيلوگرم ترياك كشف شد.
اين مقام انتظامي بيان داشت:در اين عمليات،از دو خودرو توقيفي در مجموع 191 كيلوگرم ترياك كشف و يك قاچاقچي دستگير كه جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان رابر با تاکيد بر ادامه تحقيقات در جهت دستگيري متهم ديگر،گفت : نجات نسل آينده جامعه از تهديد بزرگ موادمخدر صنعتي و روانگردان مشروط به همكاري و مشاركت فعال آحاد مردم و دستگاه هاي مرتبط است و به عموم شهروندان توصيه كرد:در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *