برنامه هاي جديد بنياد براي ارائه تسهيلات به کارکنان

مدير عامل بنياد تعاون ناجا برنامه هاي جديد بنياد براي ارائه تسهيلات به کارکنان را تشريح کرد.

سردار “نوري نژاد “در گفت وگوي با پايگاه خبري پليس در خصوص اقدامات بنياد تعاون ناجا در سالهاي اخير گفت: تلاش و عزم اين بنياد در 10 سال گذشته بر اين بوده در خدمات‌رساني و تسهيلاتي که به کارکنان، ارائه مي دهد، پيشرو باشد.

وي با اشاره به اينکه در خصوص کمک به مسکن‌دار شدن کارکنان توفيقات بسيار خوبي حاصل شده و حدود 141 هزار نفر با واگذاري وام مسکن صاحب منزل شدند، افزود:علاوه بر اين، ارائه ساير تسهيلات مانند وام ازدواج، خودرو، وام ضروري ، کمک هزينه تحصيلات و … در دستور کار هميشگي است.

مدير عامل بنياد تعاون ناجا ادامه داد: در بخش بيمه‌اي نيز خدماتي ارائه شده که اين اقدام‌ها به نوعي راهنما و مشوق براي ساير سازمان‌ها بوده‌اند که بتوانند در اين زمينه خدماتي به کارکنان خود ارائه بدهند.

وي در خصوص مراکز خدماتي و رفاهي خاطر نشان کرد: قريب به اتفاق استان‌ها داراي مراکز رفاهي هستند و مراکز رفاهي نيروي انتظامي بهترين خدمات را به کارکنان و خانواده هاي آنان ارائه مي دهند.

ارائه خدمات از محل درآمدها و سود حاصل ازفعاليت هاي اقتصادي

اين مقام ارشد انتظامي تأخير در ارائه برخي خدمات را حاصل رکود اقتصادي موجود در مقطعي از زمان دانست و افزود : بخش عمده‌اي از منابع مالي بنياد تعاون در “پروژه‌ها” و “طرح‌هاي” اقتصادي در کل کشور هزينه و مصرف شده‌اند؛ و تلاش بر اين بوده است در پروژه هاي اقتصادي سود آور، تمرکز و سرمايه گذاري شود.

سردار نوري نژاد اضافه کرد: تمام تلاش بر اين است با به‌کارگيري تدابير مناسب، بتوانيم حوزه فعاليت اقتصادي مناسب را با توجه به شرايط بنياد،نيروي انتظامي و همچنين شرايط اقتصادي کشور فعال و منابع پايدار حاصل آنها را به داخل بنياد تزريق و متناسب با خدمات 10 سال گذشته، بتوانيم به کارکنان نيرو خدمات مطلوب ارائه کنيم.

وي ادامه داد: بر همين اساس براي سال 95، با کمک فرمانده ناجا، هيئت رئيسه محترم و ستاد کل نيروهاي مسلح، بخشي از تأمين درآمدها و سود فعاليت‌هاي اقتصادي بنياد پيش‌بيني شده‌اند که بر اساس آن ، منابع‌مان را پايدار کرده‌ايم و مي‌توانيم نيازمندي‌هاي اصلي پيش‌بيني شده را در برنامه هايي مثل وام مسکن، کد 62 مسکن که در سنوات گذشته در پرداخت آن تاخير داشته‌ايم را جبران کنيم. پيش‌بيني‌ شده براي سال جاري وام مسکن به حدود 21 هزار نفر اعطا شود.

سردار نوري نژاد در مورد وام ازدواج گفت : تلاش مي‌کنيم اعتبار مورد نياز 50 درصد افرادي که در سال‌هاي گذشته و سال جاري در نوبت وام قرار گرفته‌اند را تأمين کنيم و سال آينده 50 درصد باقي مانده را پرداخت کنيم.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: در ارتباط با سبد کالاي خانوار نيز پيش‌بيني شده است در دو نوبت سبد کالا اختصاص داده شود که البته در کميسيون معيشت نيروي انساني ناجا زمان ارائه آن مشخص خواهد شد. وام خودرو نيز به کساني که درنوبت بوده‌اند پرداخت مي شود.

وي همچنين در ارتباط با ساخت منازل مسکوني خاطر نشان کرد : اعتبار مورد نياز پيش‌بيني شده که در موعد مقرر که شايد کمتر از يک سال باشد بتوانيم پروژه هاي مسکوني را که بيشتر آنها در تهران درحال احداث است ، تحويل بدهيم.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: سود سهام با تخصيص ميزان اعتبار و بر اساس پيش‌بيني‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته پرداخت خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *