نحوه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال ۹۶

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد : با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح ، مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانند تا ابلاغ مقررات جدید ، همچنان با ضوابط و مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد : از آنجا که ضوابط و مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال ۹۶ ، درحال تصویب است، لذا با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح ، تا ابلاغ مقررات جدید ، این دسته از مشمولان می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند.
در این اطلاعیه در خصوص ضوابط و مقررات تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال ۹۵ آمده است: مشمولانی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته اند ، می توانند سالی دوبار در مجموع به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند بر همین اساس مشمولان قبل از اولین ورود به کشور می بایست به نزدیک ترین نمایندگی ایران در کشور محل اقامت مراجعه کرده و مهر ویژه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در گذرنامه آنان ثبت شود.
گفتنی است، ضوابط و مقررات جدید مربوط به تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در صورت ابلاغ از سوی ستاد کل نیروهای مسلح ، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانیwww.vazifeh.police.ir به اطلاع مشمولان خواهد رسید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *