تشریح اقدامات در راستای جبران خدمات و معیشت کارکنان / توجه و حساسیت فرمانده ناجا در بهبود وضعیت معیشتی کارکنان قابل تقدیر است

معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن تشریح اقدامات در راستای جبران خدمات و معیشت کارکنان گفت: توجه و حساسیت فرمانده ناجا در بهبود وضعیت معیشتی کارکنان قابل تقدیر است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” دکتر ایوب سلیمانی” در دومین روز از بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه بعثت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: سال ۹۵ را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و این موفقیت را به فرمانده محترم ناجا، مدیران و همه کارکنان ناجا تبریک می گویم که تلاش های نیروی انتظامی به تأیید و رضایت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری رسید و این مهم بالاترین افتخار برای نیروی انتظامی است.
وی با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی همه کارکنان ناجا قابل تقدیر است ، افزود: ذکر نام تمام کسانی که در موفقیت های ناجا نقش داشتند در مجال این همایش نیست اما باید عنوان کرد که موفقیت در ناجا حاصل تلاش همگانی است.
معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به حساسیت ، دلسوزی و تعهد فرمانده ناجا نسبت به کلیه کارکنان بیان کرد: هدایت های دائمی و راهبردی فرمانده ناجا در پیشبرد اهداف نقش کلیدی و محوری دارد و در این جا شهادت می دهم که در مدتی که افتخار خدمتگزاری را داشتم فرمانده ناجا هیچ موضوعی را به اندازه معیشت و خدمت به کارکنان خدوم ناجا از بنده پیگیری نکرد. توجه و حساسیت فرمانده محترم ناجا در بهبود وضعیت معیشتی کارکنان قابل تقدیر و مثال زدنی است.
سردار سلیمانی ادامه داد: مدیریت و عبور از بحران ، رفع عقب افتادگی های گذشته و برداشته شدن گام های بلند برای توسعه و پیشرفت سه گام اساسی در برنامه های سال گذشته بود و امروز مفتخرم که به جمع حاضر بگویم به طور قطع از مرحله ای که ” بحران” بود ، عبور کردیم و اعداد و شاخص ها موید این مهم است و حلقه های باقی مانده در این محور در سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقداماتی در دستور کار است که زمینه ساز خدمت بیشتر به کارکنان و شهروندان خواهد بود ،ادامه داد: در حوزه انضباط بخشی اقتصادی در ناجا اقدامات مثبتی صورت گرفته است.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به کارکرد و وضعیت بنیاد تعاون ناجا خاطر نشان کرد: امروز به همت آحاد تلاش گران به ویژه سردار ” نوری نژاد” به نقطه قابل قبولی رسیدیم که امید است بنیاد تعاون ناجا با خلق منابع پایدار به چرخه ارائه خدمت به کارکنان ناجا بازگردد.
سردار سلیمانی در ادامه با تشریح اقداماتی در راستای جبران خدمات و معیشت کارکنان گفت: طرح ترمیم حقوق در راستای توجه به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان دنبال شد، کل کارکنان مخاطب طرح افزایش حقوق هستند و جهت گیری در این رویکرد از قاعده به رأس سازمان هدایت می شود .
وی اضافه کرد: طی ۴ مرحله موفق شدیم میانگین حقوق را افزایش دهیم. انشاء الله در تداوم اجرای طرح ترمیم حقوق طی ۶ ماه اول سال جاری به سطوح بالاتر برسیم ، این در حالی است که حقوق سربازان وظیفه در سال گذشته نیز دو مرتبه متناسب با منابع افزایش پیدا کرده است.
معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به افزایش حق مأموریت روزانه و اضافه کار در سال گذشته ادامه داد: در اسفند ماه سال ۹۵ نسبت به اصلاح و هماهنگ سازی رشد حقوق با ارتقاء شغلی کارکنان اقدام شد و همچنین در حوزه افزایش حقوق کارکنان در رده های شهرستان و استان نسبت به “متعادل سازی امتیازات با سطح یگان خدمت” اقداماتی صورت پذیرفت.
سردار سلیمانی با ارائه توضیحاتی در خصوص وام مسکن (کد ۶۲) ادامه داد: ستادکل نیروهای مسلح با تدوین آیین نامه جدید در تلاش برای خانه دار کردن کارکنان است و در نیروی انتظامی نیز در راستای ارائه وام کد ۶۲ اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، امروز تمام تلاش مان خدمات دهی مطلوب و در شأن کارکنان است چرا که معتقدیم تزریق انگیزه و امید به کارکنان در پیشبرد اهداف موثر است.
گفتنی است، در این همایش از برخی مدیران برتر با اهداء لوح تقدیر شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *