تدوین و تبیین چشم‌انداز موسسه اعتباری ثامن در بازار رقابت بانکی

جلسه شورای راهبردی موسسه اعتباری ثامن باهدف بررسی اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده، تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در بازار رقابت بانکی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،به ریاست مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمدابراهیم پورزرندی در این جلسه بابیان استراتژی ثامن گفت: برنامه راهبردی ثامن از بین بردن فاصله موجود با بانک‌ها و سایر رقبا در فضای رقابتی حاکم با توانمندسازی، هم افزایی، ارتقا توان سازمانی و استفاده از توان تخصصی نیروهای جوان موسسه است.

مدیر عامل موسسه ثامن افزود: برای ایجاد راهبردها و ارتقای مزیت‌های رقابتی، بهره‌گیری از منابع موجود، کمک به رونق کسب‌وکار، بهبود وضعیت سرمایه انسانی و افزایش توانمندی‌های آنان ازجمله اهدافی سال ۹۶ است که در تدوین چشم انداز و برنامه‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

به گفته او عمق بخشیدن به اهداف سازمانی و ایجاد وحدت رویه در اهداف واحدهای تخصصی صف و ستاد یکی از راهکارهای هم‌افزایی است، که با مدیریت مشارکتی، همکاری متقابل، ایجاد اعتماد، ارتباط و حمایت در سازمان تثبیت می‌شود.

پورزرندی از اعضا شورای راهبردی ثامن در مسیر تدوین و تبیین چشم‌انداز پیشرو شرکت تشکر کرد و گفت: توجه به آسیب‌شناسی عوامل درونی، بیرونی و محیطی، تحلیل ذی‌نفعان ، تحلیل  مدل مدیریتی swot ، بررسی اسناد بالادستی در راستای تدوین چشم‌انداز، بررسی و تحلیل آمارها در خصوص وضعیت حاضر ثامن در قیاس با سایر رقبا و جایگاه آن در بازار رقابت و مجموع انتظارات موجود از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن همچنین خاطرنشان کرد: تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در راستای اهداف راهبردی و به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در پرتو موازین و ضوابط شرعی و خواسته‌های مشتریان حداکثری و صاحبان مشاغل طراحی‌شده است.

بر اساس این گزارش این جلسه که با حضور اعضا شورای راهبردی معاونین، مدیران و مشاوران تشکیل شد، مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده از سوی معاونت‌ها و مدیریت‌ها تشریح و برنامه‌ها و سیاست‌های آتی  و نیز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به‌منظور بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی بحث و تبادل نظر شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *