بهبود وضعیت معیشتی پرسنل ناجا در قالب طرح «ترمیم حقوق »


معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت جبران خدمات و معیشت کارکنان نیروی انتظامی گفت: توجه و حساسیت فرمانده ناجا در بهبود وضعیت معیشتی کارکنان قابل تقدیر است.

به گزارش سادس، سردار ایوب سلیمانی در دومین روز از بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا اظهار کرد: سال ۹۵ را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. تلاش‌های نیروی انتظامی به تأیید و رضایت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری رسید و این مهم بالاترین افتخار برای نیروی انتظامی است.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا ادامه داد: مدیریت و عبور از بحران ، رفع عقب افتادگی‌های گذشته و برداشته شدن گام‌های بلند برای توسعه و پیشرفت سه گام اساسی در برنامه‌های سال گذشته بود و امروز به‌طور قطع از مرحله‌ای که «بحران» بود ، عبور کردیم و اعداد و شاخص‌ها موید این مهم است و حلقه‌های باقی مانده در این محور در سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقداماتی در دستورکار است که زمینه‌ساز خدمت بیشتر به کارکنان و شهروندان خواهد بود ،گفت: در حوزه انضباط‌بخشی اقتصادی در ناجا اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به کارکرد و وضعیت بنیاد تعاون ناجا خاطر نشان کرد: امروز به همت آحاد تلاش گران به ویژه سردار  «نوری نژاد» به نقطه قابل قبولی رسیدیم و امید است بنیاد تعاون ناجا با خلق منابع پایدار به چرخه ارائه خدمت به کارکنان ناجا بازگردد.

سلیمانی در ادامه با تشریح اقداماتی در راستای جبران خدمات و معیشت کارکنان گفت: طرح ترمیم حقوق در راستای توجه به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان دنبال شد. کل کارکنان مخاطب طرح افزایش حقوق هستند و جهت‌گیری در این رویکرد از قاعده به رأس سازمان هدایت می‌شود .

وی اضافه کرد: طی چهار مرحله موفق شدیم میانگین حقوق را افزایش دهیم. امیدواریم در تداوم اجرای طرح ترمیم حقوق طی شش ماه اول سال جاری به سطوح بالاتر برسیم ، این در حالیست که حقوق سربازان وظیفه در سال گذشته نیز دو مرتبه متناسب با منابع افزایش پیدا کرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به افزایش حق مأموریت روزانه و اضافه کار در سال گذشته ادامه داد: در اسفند ماه سال ۹۵ نسبت به اصلاح و هماهنگ‌سازی رشد حقوق با ارتقای شغلی کارکنان اقدام شد  همچنین در حوزه افزایش حقوق کارکنان در رده‌های شهرستان و استان نسبت به متعادل سازی امتیازات با سطح یگان خدمت اقداماتی صورت گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سلیمانی با ارائه توضیحاتی در خصوص وام مسکن (کد ۶۲) ادامه داد: ستادکل نیروهای مسلح با تدوین آیین نامه جدید در تلاش برای خانه دار کردن کارکنان است و در نیروی انتظامی نیز در راستای ارائه وام کد ۶۲ اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، امروز تمام تلاش‌مان خدمات‌دهی مطلوب و در شأن کارکنان است چرا که معتقدیم تزریق انگیزه و امید به کارکنان در پیشبرد اهداف موثر است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *