حاتمی: مقابل استقلال با وجود بیماری بازی کردم


دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و صنعت نفت آبادان

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل استقلال با وجود بیماری به میدان رفتم.

به گزارش سادس، به نقل از باشگاه تراکتورسازی، فرزاد حاتمی درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: عملکرد خوبی مقابل استقلال داشتیم و خدا را شکر توانستیم امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم و جواب اعتماد هوادارانی که به ورزشگاه آمدند را بدهیم.
 وی افزود: قدردان حضور هواداران مقابل استقلال هستیم و خوشحالیم که آن‌ها را شاد به خانه‌هایشان روانه کردیم.
بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به وضعیت بیماری خود خاطرنشان کرد: من چند هفته بود که بیماری داشتم، ولی چون با کمبود بازیکن همراه بودیم هر طور که شده تیم را همراهی کردم و با این‌که فقط ۳۰ درصد توانم را داشتم، سعی کردم برای تراکتور مؤثر واقع شوم.
مهاجم سرخپوشان تبریز ادامه داد: در دیدار با استقلال تهران بعد از دقیقه ۳۰ توان بدنی‌ام را از دست دادم، ولی سعی و تلاشم را کردم تا بتوانم تا آخرین دقیقه مسابقه بازی کنم. بعد از پایان بازی هم در رختکن وضعیت خوبی نداشتم که با توجه به اینکه مایعات بدنم کاهش پیداکرده بود با کمک دکتر صادقی و دکتر نوری زاده به‌زور آمپول حالم بهتر شد تا استادیوم را ترک کنم.
وی گفت: خوشبختانه تیم ما دو پیروزی خوب کسب کرده و تلاش می‌کنیم دیدارهای پیش روی لیگ برتر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم تا باروحیه‌ای خوب گام به فینال جام حذفی بگذاریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *