چند گل رونالدو در نتیجه رئال مادرید تعیین کننده بوده است؟


کریستیانو رونالدو

مهاجم رئال مادرید با وجود این که گل‌هایی کمتری نسبت به فصل گذشته به ثمر رسانده اماگل‌هایش تعیین کننده بوده است.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از آس، شکی نیست که آمار گلزنی کریستیانو رونالدو در این فصل نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر بوده است.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید که فصل گذشته ۱.۰۶ گل در هر بازی به ثمر رسانده بود، در فصل جاری آمارش به ۰.۸۱ کاهش یافته است. با این حال گل‌های رونالدو در این فصل اهمیت زیادی داشتند. ۱۳ گل مهاجم پرتغالی به عنوان گل نخست رئال مادرید به ثمر رسیده است. ۶ گل را زمانی که بازی بدون گل مساوی بود، وارد دروازه‌ حریفان شده است. همچنین رونالدو هنگامی که مادرید از حریف خود عقب بود، هفت بار گلزنی کرده است.

گل‌های رونالدو برای مادرید پیروزی‌بخش بودند. از ۳۱ گلی که او در این فصل به ثمر رسانده است، او توانست پنج بار در لالیگا و یک گل بار در لیگ قهرمانان اروپا اولین گل را بزند. گل‌های تعیین کننده مهاجم پرتغالی در بازی‌های اخیر مادرید نیز دیده شده است. رونالدو توانست در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بایرن مونیخ هت تریک کند و در بازی برگشت نیز دو بار دروازه‌ تیم آلمانی را باز کند.

کریم بنزما که پس از رونالدو بهترین گلزن مادرید است، هفت بار نخستین گل تیمش را به ثمر رسانده است. ۶ گل زمانی که بازی مساوی بود وارد دروازه‌ حریفان قرار گرفت و یک گل زمانی به ثمر رسید که مادرید از حریف خود عقب بود. آمار گلزنی سرخیو راموس در این زمینه  نیز قابل توجه است. او چهار بار نخستین گل‌ تیمش را به ثمر رسانده است و هر چهار بار هنگامی که مادرید از حریف عقب بود، وارد دروازه‌ حریفان شده است.

رونالدو امشب در سانتیاگوبرنابئو برابر بارسلونا بازی خواهد کرد. آمار او برابر تیم کاتالانی خیلی خوب بوده است. مهاجم پرتغالی در ۲۶ ال‌کلاسیکو، ۱۶ بار گلزنی کرده است. او در ۱۵ بازی اخیر برابر آبی‌اناری‌ها نیز ۱۲ گل به ثمر رسانده است. با توجه به عملکرد اخیر این بازیکن مقابل بایرن مونیخ، به نظر می‌رسد آمار گلزنی‌اش برابر بارسا بهتر شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *