رشد ۶۰۰ درصدی صدور کارتهای هدیه کوثر

 از تاریخ ۹۴/۰۹/۰۱ الی ۹۵/۰۴/۰۵ تعداد ۲۰۲۰۰۰ فقره کارت هدیه در ۳۵۰ شعبه موسسه در سراسر کشور صادر شده است .
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ یکی از محصولاتی که بیشتر بانک‌ها و موسسات اعتباری در طول چند سال اخیر ارائه کرده‌اند کارت‌های هدیه است . هدیه کارت کوثر کارتی است که به صورت نقدی و بی نام با مبالغ معین صادر می شود و به دارنده آن اجازه می دهد به دفعات دلخواه تا سقف موجودی کارت اقدام به خرید کالا و خدمات از دستگاه های کارتخوان نصب شده در فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری نماید و یا در صورت نیاز به وجه نقد از طریق پایانه های خودپرداز موسسه کوثر اقدام نماید.

بر اساس این گزارش ؛ با رونمایی طرح های جدید کارت هدیه موسسه اعتباری کوثر در آذرماه سال۹۴ همزمان با برگزاری پانزدهمین هم اندیشی مدیران موسسه ، تاکنون ۲۰۲۰۰۰ فقره کارت هدیه صادر شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه دارای رشد ۶۰۰ درصدی می باشد .

این گزارش می افزاید ؛ تنوع کارت های هدیه کوثر متناسب با نیاز مشتریان در حوزه های مناسبتی ، مذهبی ، به صورت دلخواه در قالب ۴۰ طرح جذاب طراحی گردیده است .

بر این اساس ، با توجه به استقبال گسترده مشتریان محترم ، صدور کارت هدیه با نماد ویژه هر استان در دستور کار موسسه قرار گرفته و هم اینک مشتریان گرامی می توانند علاوه بر دریافت کارتهای مناسبتی و مذهبی نسبت به صدور کارت هدیه با نماد استان نیز اقدام کنند.

شایان ذکر است ؛ برای سهولت انتخاب کارت‌ های هدیه ، آلبومی در تمام شعب وجود دارد که مشتریان پس از مشاهده و انتخاب کد طرح کارت‌ مورد نظر، می‌توانند کارت هدیه خود را در کمترین زمان ممکن، از شعبه دریافت کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *