افزایش چشمگیر تصادفات مرگبار نسبت به مدت مشابه سال قبل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش تصادفات منجر به فوت در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم، سردار تقی مهری روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی قم اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته، ۲۷ نفر در محل صحنه تصادف در دم جان باخته‌اند که این رقم، نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه اصفهان با هفت مورد و همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان به‌ترتیب با چهار و سه مورد بیشترین تلفات را بین استان‌های کشور داشته‌اند، افزود: علت اصلی وقوع این سوانح رانندگی، لغزندگی جاده‌ها و رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی رانندگان بوده است.

مهری گفت: حدود ۶۰ درصد از این تصادفات نیز در ۳۰کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به آغاز طرح ویژه ترافیکی پلیس راه ناجا از ۲۵ اسفندماه گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با انسجام خوبی که در حوزه پلیس راه و ترافیک شهری قم ایجاد شد، شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در این استان بودیم.

وی گفت: درون شهر و همچنین محورهای مواصلاتی استان، هیچ حادثه‌ای را که منجر به فوت شود نداشتیم، که این امر کاهش ۷۸درصدی تلفات را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در پی داشته است.

مهری با یادآوری اقدامات و عملیاتی خوبی که از سوی پلیس راهور قم طی این مدت انجام گرفته، افزود: طی این مدت ۶۰۰ خودرو و موتورسیکلت و همچنین ۱۹ فقره گواهینامه توقیف و ضبط شده است.

جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی قم با حضور سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *