فرمانده ناجا: با دیدن فیش حقوق همکارانم شرمنده می‌شوم

سخنرانی مدتی پیش فرمانده ناجا میان رؤسای پلیس پیشگیری با حاشیه‌هایی همراه بود؛ حاشیه‌هایی که با سخنان وی در خصوص کمبودهای موجود در نیروی انتظامی آغاز شد و با وعده‌های فرمانده ناجا خاتمه یافت؛ وعده‌هایی که صلوات پی‌درپی حاضران را به‌همراه داشت.

به گزارش سادس سخنرانی سردار حسین اشتری در جمع رؤسای پلیس‌های پیشگیری سراسر کشور در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۹۴ با حاشیه‌هایی همراه بود که صلوات‌های پی‌درپی حاضران را به‌دنبال استقبال از سخنان و قول فرمانده ناجا برای افزایش سطح معیشت کارکنان پلیس به‌همراه داشت.

خوشحالی رؤسای پلیس حاضر در این مراسم از سخنان فرمانده ناجا از جایی آغاز شده بود که که سردار اشتری به موضوع کمبودها و کاستی‌های موجود اشاره کرد و از تلاش برای ارتقای معیشت کارکنان پلیس و قول مساعد برای پیگیری این موضوع خبر دادند که به‌دنبال این سخنان رئیس پلیس ایران، فرماندهان پلیس پیشگیری سراسر کشور با صلوات، از این سخنان اشتری، ابراز خوشنودی کردند.

اشتیاق حاضران در این جلسه باعث شد تا فرمانده ناجا بخشی از سخنان خود را به این موضوع اختصاص دهد و عنوان کند: خدا شاهد است که اهتمام به تأمین نیازمندی‌های پرسنل ناجا وجود دارد؛ من و مسئولان بنیاد تعاون به‌صورت شبانه‌روزی به‌دنبال آن هستیم تا مطالبات کارکنان و تعهدات نیروی انتظامی به پرسنل را هرچه سریعتر پرداخت کنیم.

وی با ابراز تأسف از حقوق پایین کارکنان نیروی انتظامی گفت: وقتی به حقوق همکارانم در نیروی انتظامی نگاه می‌کنم شرمنده می‌شوم.

اشتری افزود: البته درحال حاضر ما با محدودیت‌هایی مواجه هستیم ولی من شخصاً با برخی مسئولان دولتی صحبت کرده‌ و پیگیری‌هایی را برای ارتقای وضع معیشتی کارکنان انجام داده‌ام و آنها هم این مشکلات را رد نکرده‌اند.

فرمانده ناجا با یادآوری شرایط اقتصادی کشور و مشکلات اقتصادی ناشی از کاهش قیمت نفت گفت: با تمامی محدودیت‌های موجود ما به‌دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود هستیم ولی من نمی‌توانم زمان معینی را برای حل این مشکلات ارائه دهم.

اشتری در پایان عنوان کرد: کارکنان ناجا اطمینان داشته باشند که اراده جدی برای رفع مشکلات معیشتی آن‌ها وجود دارد.

 

این سخنان فرمانده ناجا در حالی ۶ ماه قبل از افشاگری ها درباره فیش های حقوقی نجومی صورت پذیرفته که متاسفانه برخلاف مدیران متخلف اکثریت کارمندان لشکری و کشوری دولت از حداقل حقوق و مزایا برخوردار هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *