تازه‌ترین جزئیات از وضعیت درمانی سربازان حادثه نی‌ریز/ پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی ارتش/تعدادی از سربازان معاف می‌شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش در عیادت از سربازان حادثه نی‌ریز در بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: ارتش وظیفه دارد که تا آخرین لحظه درمان این سربازان هزینه‌های مربوط را تعهد کند و این افراد بدون هیچ وجهی تحت درمان قرار می‌گیرند.

به گزارش سادس ، امیر احمدرضا پوردستان ظهر امروز در عیادت از سربازان حادثه نی‌ریز در بیمارستان شهید رجایی اظهار داشت: ۲۳ نفر از سربازان این حادثه در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که ۱۰ نفر در ICU و ۱۳ نفر در بخش داخلی تحت مراقبت قرار دارند و ۵ نفر از این سربازان به علت ضربه مغزی تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سرعت عمل دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و هلال احمر سبب شد که میزان تلفات این حادثه کاهش یابد، گفت: علت فوت ۱۹ تن از سربازان شدت جراحت ناشی از تصادف بوده است.

امیر پوردستان افزود: ارتش وظیفه دارد که تا آخرین لحظه درمان این سربازان هزینه‌های مربوط را تعهد کند و این افراد بدون هیچ وجهی تحت درمان قرار می‌گیرند. بعد از درمان تعدادی از سربازان از خدمت معاف و تعدادی نیز در سنگر دیگری برای خدمت به نظام به‌کار گرفته می‌شوند.

به‌گزارش تسنیم، بامداد چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس که از مسیر سیرجان به سمت جنوب غرب کشور در حرکت بود در اطراف شهرستان‌های نی ریز واژگون شد؛ اکثر قریب به اتفاق مسافران این اتوبوس‌، سربازان نظام وظیفه بودند که زخمی و کشته شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *