مرزبانان تامين کننده امنيت در خط مقدم هستند

 جانشين پليس آگاهي ناجا با اشاره به اهميت پاسداري و نگهباني ازحريم مرز ها گفت : مرزبانان به عنوان تامين کننده امنيت در خط مقدم هستند و بايد از ظرفيت مرزنشينان نيز در اين راستا بهره برد.

به گزارش سادس به نقل از ایسنا سردار منفرد در حاشيه سفر به استان آذربايجان شرقي و بازديد از پاسگاه هاي مرزي ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و تقدير از تلاشهاي بي دريغ مرزبانان روزه دار اين استان براي كنترل نوار مرزي ، اظهار کرد: روزه داري آثار و برکات بسياري دارد، افزايش محبت و اهتمام به امر به معروف و نهي از منكر، افزايش انفاق ،احسان فردي و گروهي و… بخشي از برکات روزه داري است.

وي با اشاره به وجود برخي ناامني ها در منطقه افزود : در سايه فداكاري مرزبانان و کارکنان انتظامي در بخش هاي مختلف، امروز شاهد امنيت مطلوبي در کشور هستيم و بايد قدر اين امنيت را دانست و براي حفظ و توسعه اين وضعيت بيش از يپش تلاش كرد.

جانشين پليس آگاهي ناجا بيان کرد: نيروي انتظامي خود را خادم مردم مي داند و مرزبانان به عنوان تامين کننده امنيت در خط مقدم هستند و بايد از ظرفيت مرزنشينان نيز در اين راستا بهره برد.

سردار منفرد در ادامه با بيان اينکه نيروي انتظامي براي توسعه امنيت در ابعاد مختلف برنامه هاي اولويت داري در دستور کار دارد ، خاطر نشان کرد: ” تشديد مبارزه با قاچاق و سرقت ” از راهبردهاي پليس آگاهي در سال 95 براي توسعه امنيت و نظم است که اين پليس با جديت و برنامه ريزي دقيق اين اهداف را دنبال مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد : در راستاي مبارزه با قاچاق سهم همه دستگاه هاي متولي بايد تعريف و مشخص شود چراکه تشديد مبارزه با قاچاق نيازمند عزم و مشارکت همگاني است.

براساس گزارش سایت پلیس،  جانشين پليس آگاهي ناجا با همراهي فرمانده انتظامي استان آذر بايجان شرقي ، رئيس پليس آگاهي اين استان و جمعي از مسئولان ارشد انتظامي استان از پاسگاه انتظامي “آبش احمد” در حوزه استحفاظي انتظامي شهرستان “کليبر” واقع در 250 کيلومتري شمال شرق استان بازديد به عمل آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *