مرزبانان تامین کننده امنیت در خط مقدم هستند

 جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اهمیت پاسداری و نگهبانی ازحریم مرز ها گفت : مرزبانان به عنوان تامین کننده امنیت در خط مقدم هستند و باید از ظرفیت مرزنشینان نیز در این راستا بهره برد.

به گزارش سادس به نقل از ایسنا سردار منفرد در حاشیه سفر به استان آذربایجان شرقی و بازدید از پاسگاه های مرزی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از تلاشهای بی دریغ مرزبانان روزه دار این استان برای کنترل نوار مرزی ، اظهار کرد: روزه داری آثار و برکات بسیاری دارد، افزایش محبت و اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر، افزایش انفاق ،احسان فردی و گروهی و… بخشی از برکات روزه داری است.

وی با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه افزود : در سایه فداکاری مرزبانان و کارکنان انتظامی در بخش های مختلف، امروز شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم و باید قدر این امنیت را دانست و برای حفظ و توسعه این وضعیت بیش از یپش تلاش کرد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی خود را خادم مردم می داند و مرزبانان به عنوان تامین کننده امنیت در خط مقدم هستند و باید از ظرفیت مرزنشینان نیز در این راستا بهره برد.

سردار منفرد در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی برای توسعه امنیت در ابعاد مختلف برنامه های اولویت داری در دستور کار دارد ، خاطر نشان کرد: ” تشدید مبارزه با قاچاق و سرقت ” از راهبردهای پلیس آگاهی در سال ۹۵ برای توسعه امنیت و نظم است که این پلیس با جدیت و برنامه ریزی دقیق این اهداف را دنبال می کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد : در راستای مبارزه با قاچاق سهم همه دستگاه های متولی باید تعریف و مشخص شود چراکه تشدید مبارزه با قاچاق نیازمند عزم و مشارکت همگانی است.

براساس گزارش سایت پلیس،  جانشین پلیس آگاهی ناجا با همراهی فرمانده انتظامی استان آذر بایجان شرقی ، رئیس پلیس آگاهی این استان و جمعی از مسئولان ارشد انتظامی استان از پاسگاه انتظامی “آبش احمد” در حوزه استحفاظی انتظامی شهرستان “کلیبر” واقع در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق استان بازدید به عمل آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *