راه اندازي ۴ سرويس جديد پيامكي بانك ايران زمين

 بانك ايران زمين در راستاي توسعه خدمات و تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات بانكداري الكترونيكي از چهار سرويس پيامكي خود رونمايي كرد.
به گزارش  سادس به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، با اعلام مديريت توليد و پشتيباني نرم افزار، بانك ايران زمين در راستاي توسعه خدمات بانكداري الكترونيك و به منظور دسترسي هرچه بيشتر مشتريان به اين خدمات اقدام به راه اندازي چهار سرويس جديد پيامكي كرد.
سرويس هاي پيام كوتاه بانك ايران زمين به مشتريان اين امكان را مي دهد كه در وقت و هزينه خود صرفه جويي نموده و بخشي از امور بانكي خود را از طريق اين سيستم به انجام رسانند.
مشتريان گرامي مي توانند با ارسال اعداد زير به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ از امكانات اين سامانه بهره مند شوند:

لازم به ذكر است در انتهاي سال گذشته نيز پنج سرويس پيامكي راه اندازي شده بود كه مشتريان مي توانند با ارسال اعداد زير از امكانات آن بهره مند شوند.
ارسال عدد ۱: دريافت رتبه و امتياز مشتري در جشنواره آواي ايران زمين (زمان جشنواره به پايان رسيده است)
ارسال عدد ۲: دريافت شناسه شباي تمامي حساب‌هاي شما در بانك ايران زمين
ارسال عدد ۳: دريافت نام كاربري و كلمه عبور باشگاه مشتريان بانك ايران زمين
ارسال شماره ضمانت‌نامه: استعلام آني ضمانت نامه‌هاي بانك ايران زمين
ارسال شماره تلفن همراه: استعلام شماره كارت‌ ايران زمين جهت انجام عمليات انتقال وجه كارت به كارت
گفتني است، بانك ايران زمين در راستاي برنامه هاي توسعه اي بانكداري الكترونيك تلاش مي كند با استفاده از آخرين فناوري ها، محيط اين اقدام را جهت مشتريان بانك در حوزه مبادلات الكترونيكي فراهم سازد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *