انتقاد زیدان از خط دفاعی رئال

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال‌ مادرید در هفته سی ام رقابت های لالیگا به مصاف لگانس رفت و توانست با نتیجه‌ چهار بر دو به پیروزی برسد تا به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه‌ دهد و همچنان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی باشد.

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت. او گفت: اینکه دروازه ما در دو دقیقه دو بار باز شود اصلا قابل قبول نیست. نمی توانم چنین چیزی را باور کنم. نباید اجازه داد که دیگر چنین چیزی تکرار شود. باید بسیار بهتر ظاهر شد. به صراحت بگویم که از عملکرد بازیکنان بسیار ناراحت و عصبی شده بودم. بازی را بسیار خوب شروع کردیم اما به یکباره افت کردیم و دو بار دروازه ما باز شد.

او ادامه‌ داد: برای پیروزی به ورزشگاه خانگی لگانس آمده بودیم و خوشبختانه سه امتیاز را هم به دست آوردیم تا با روحیه خوبی به مصاف اتلتیکومادرید برویم. به کسب سه امتیاز نیاز داشتیم و از این حیث خوشحال و راضی هستم. باید این دیدار را فراموش کنیم و به بازی‌های  بسیار سختی که پیش رو داریم بیندیشیم. دیدار شنبه ما برابر اتلتیکومادرید بسیار خاص و سخت است. همه بازیکنان برای این دیدار بزرگ آماده هستند. با وجود این که در دیدار امشب چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و این نشان می دهد که رئال مادرید نیمکتی قوی دارد و به همه بازیکنان خود نیاز دارد.

زیدان درباره ناراحتی خامس رودریگز بعد از تعویض شدن در دقیقه 77 ، گفت‌: من هیچ مشکلی با خامس ندارم و از عملکرد او رضایت کامل دارم. او حق دارد که عصبی شود چرا که دوست دارد دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید به میدان رود. هر بازیکنی دوست دارد که 90 دقیقه بازی کند و به خوبی رودریگز را درک می کنم. او در هر حالتی بازیکنی مهم برای رئال خواهد بود.

سرمربی رئال‌ مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از آسنسیو پرداخت و گفت: او یکی از بازیکنان خوب ما در این دیدار بود. به خوبی از توانایی های این بازیکن خبر دارم. تراکم بازیکن در رئال باعث شده که در انتخاب ترکیب اصلی به مشکل بخورم و طبیعی است که فرصت بازی به همه بازیکنان نرسد. همه بازیکنان رئال آماده هستند و این کار من برای انتخاب ترکیب اصلی را با مشکل مواجه می کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *