آغاز سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان

 سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان در پی استقبال گسترده مردم از دو سری پیشین و با شرایط بسیار جذاب برای مشتریان از اول تیرماه آغاز شد.

به گزارش  سادس به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر تحقیقات، برنامه‌ریزی و بودجه دراین‌باره گفت: پس از برگزاری ۱۵ دوره قرعه‌کشی در سری اول و دوم قرعه‌کشی‌های ماهانه وین‌کارت، حدود ۳ هزار نفر برنده جوایز خود را دریافت کردند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های جدیدی که در سری سوم به «وین کارت» اضافه شده، این است که دارندگان این کارت، علاوه بر شانس شرکت در قرعه‌کشی ماهانه ۵ میلیارد ریال، در صورت تمایل می‌توانند از مزایای انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری و قرض‌الحسنه بانک استفاده کنند.

حسینی‌نژاد اظهار داشت: ویژگی مهم این کارت این‌است که مشتریان می‌توانند برای جمع‌کردن امتیاز بیشتر، روی یک سپرده بیش ‌از یک کارت دریافت کنند و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر، فرزندان و… قرار دهند که در پایان هر ماه، مبلغ تراکنش‌های تمام ‌کارت‌ها جمع شده و به مشتری امتیاز بیشتری داده می‌شود.

مدیر تحقیقات، برنامه‌ریزی و بودجه بانک سامان گفت: هدف از ارایه «وین کارت»، ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی به‌جای استفاده از پول نقد است و در تداوم این هدف، در این دوره نیز علاوه بر شیوه‌های پیشین کسب امتیاز همچون انجام خرید‌های روزانه با وین‌کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و موارد مشابه، تراکنش‌های الکترونیکی ازطریق ساتنا و پایا نیز امتیاز خواهد داشت.

وی درباره جوایز این قرعه‌کشی نیز تاکید کرد: جوایز ماهانه قرعه‌کشی «وین کارت» شامل یک جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۵۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی و ۲۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی در مجموع ۲۵۱ جایزه به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان است.

گفتنی است، هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر دراین خصوص به صفحه سپرده وین در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند یا در تمام ساعت‌های شبانه‌روز با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *