آمار پلیس از تصادفات ۲۴ساعت گذشته/ ضرورت همراه داشتن تجهیزات ایمنی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: هم اکنون بدون داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، امکان تردد در محورهای کوهستانی وجود ندارد.

به گزارش سادس، سردار اسکندر مومنی صبح سه شنبه در حاشیه سفر به شرق استان تهران و بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از استان های کشور و محورهای مواصلاتی شاهد بارش باران هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مسافران افزود: در ارتقاعات این بارش ها به صورت برف است.

وی با اشاره به آمار تصادفات ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بر اساس آمارهای به دست امده در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ درصد تصادفات رخ داده در جاده های کشور ناشی از سرخوردگی و عدم توانایی رانندگان در کنترل خودروها رخ داده است.

سردار مومنی با تأکید بر ضرورت دقت مسافران و رانندگان با توجه به شرائط جوی یادآور شد: باید رانندگان قوانین و مقررات را رعایت کرده و با توجه به بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور، فاصله طولی را با خودوری جلویی رعایت کنند تا توانایی کنترل خودرو را داشته باشند.

وی تأکید کرد: پلیس از تمام توانمندی و ظرفیت خود برای خدمت رسانی به مسافران و رانندگان استفاده می کند و تا پایان طرح نوروزی در جاده ها حضور خواهند داشت.

سردار مومنی گفت: هم اکنون بدون داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، امکان تردد در محورهای کوهستانی وجود ندارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *