تقدیر بانک سینا از قرآن آموزان شهرستان قلعه گنج

 مدیر عامل بانک سینا به قرآن آموزان کانون قرآنی حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان قلعه گنج کارت هدیه اهدا کرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک سینا،مهندس پیشرو مدیر عامل بانک در جریان سفر به شهرستان قلعه گنج ضمن اهدا یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای قلعه گنج و بازدید از طرح های تولیدی با مشارکت بانک در این منطقه در اقدامی نیکوکارانه به قرآن آموزان و حافظان قرآنی کانون قرآنی حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان قلعه گنج کارت هدیه اهدا کرد وآنان را مورد تقدیر قرار داد.
در ادامه فعالیت ها ومسئولیت های اجتماعی این بانک در راستای کمک به توسعه وارتقاء آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته، مهندس پیشرو مدیر عامل بانک به قرآن آموزان کانون قرآنی حضرت ولیعصر(عج) در رده سنی نوآموزان کارت هدیه اهدا کرد و نوآموزان را مورد تقدیر قرار دادند.
لازم به ذکر است که کانون قرآنی حضرت ولیعصر(عج) در شهرستان قلعه گنج دارای کلاس های قرآنی اعم از قرائت، حفظ، صوت، لحن، روخوانی و روانخوانی است و عمده قرآن آموزان این کانون را نوآموزان تشکیل می دهند.
بنا بر همین گزارش پیشتر نیز کارکنان بانک سینا با کمک های خود زمینه ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان قلعه گنج و تهیه یک دستگاه آمبولانس جهت اهدا به مردم شهرستان راز از توابع استان خراسان شمالی را نیز فراهم کرده اند. همچنین در نظر است که در آینده ای نزدیک نیز یک دستگاه آمبولانس با کمک های کارکنان بانک سینا به بنیاد بیماری خاص انجمن ای بی اهدا شود.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *