ايران ؛ امن ترين منطقه در خاورميانه/ ارتقاء امنيت مرزي حاصل هوشياري مرزبانان

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به وجود برخي ناامني ها در کشورهاي همسايه ، ايران را “امن ترين” منطقه در خاورميانه معرفي کرد و گفت : تدابير مقام معظم رهبري، هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي و وحدت عامل اقتدار کشور است.

به گزارش سادس، سردار” قاسم رضايي “در حاشيه بازديد از پاسگاه هاي مرزي” دالاني” و”ساوجي” در هنگ مرزي مريوان استان كردستان با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و دفاع مقدس گفت: خداوند را شاکريم به پاس حضور در اين منطقه مرزي كه يادآور دلاور مردي هاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

وي افزود: امنيت و آرامش کشور را مديون تلاش و ايثارگري رزمندگان مرزباني هستيم كه در تمام لحظات سال در سخت ترين شرايط در سراسر ميهن اسلامي ،حافظ و نگهبان بيش از هشت هزار و هشتصد کيلومتر از مرزها هستند.

فرمانده مرزباني ناجا ادامه داد : در اين منطقه با وجود بارش برف و برودت هوا، مرزداران انقلابي با چشمان هميشه بيدار از مرزها صيانت مي کنند.

تدابير مقام معظم رهبري، هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي،وحدت ؛ عامل اقتدار کشور

سردار رضايي بيان کرد: در اين نقطه مرزي كشورمان، بوي بهار رشادت هاي شيرمردان و شيرزنان دوران دفاع مقدس هنوز هم به مشام مي رسد ، امروزه ايران اسلامي با دارا بودن مرزنشيناني غيور و ايثارگراني همچون هموطنان مريواني به “امن ترين” کشور خاورميانه تبديل شده است.

وي با اشاره به وجود برخي نا امني ها در منطقه اضافه کرد: خوشبختانه با درايت مقام معظم رهبري ، هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي، ايستادگي و حمايت مردم به ويژه مرزنشينان، مرزهاي امن و غير قابل نفوذي داريم.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد : آتش فتنه اي که دامنگير برخي از کشورهاي همسايه شده است نتوانسته به امنيت موجود در ايران اسلامي لطمه اي وارد کند و اين امر نيز از برکت “وحدتي” است که مردم كشورمان با يکديگر دارند.

سردار رضايي با اشاره به مرز مشترک استان کردستان با کشور عراق گفت : به واسطه مرز امن و آرامي که در اين استان وجود دارد اتباع زيادي از دو کشور به منظور سفرهاي زيارتي و يا گردشگري در حال تردد هستند.

وي اضافه کرد: به منظور تسهيل تردد زائران و اتباع دو کشور با برگزاري نشست هاي مشترك مرزي بين فرماندهان مرزباني ايران وعراق،توافقات مثبتي حاصل شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *