دستگیری سارق کیف گردشگر اسپانیایی در کمتر از یک ساعت

دزدانی که اقدام به کیف‌قاپی از گردشگران اسپانیایی کرده بودند با پیگیری ناجا در کمتر از یک ساعت به دام پلیس افتادند.

به گزارش سادس به نقل از “رویکرد“، در خرداد ماهی که گذشت یک تیم گردشگر ۱۲ نفره اسپانیایی بعد از بازدید از مناطق دیدنی استان فارس برای صرف ناهار به شهرستان صفاشهر می‌روند که مورد حمله دزدان کیف‌قاپ قرار می گیرند.

بنا بر این گزارش، کیف ربوده شده حاوی ۲۷۰۰ یورو، ۵۰۰ هزارتومان پول ایرانی، گوشی آیفون، آی‌پد و ۲ عدد پاسپورت بود. در همان لحظات اولیه مردم محلی با وسیله شخصی به دنبال دزدها می‌روند که تلاش آن ها به ثمر نمی نشیند.

بعد از تماس با پلیس 110 دو اکیپ از آگهی و کلانتری به محل وقوع جرم اعزام می شوند و ضمن صورت جلسه  کیف قاپی از توریست ها به بررسی های تخصصی برای پیگیری موضوع می پردازند.

به گفته راهنمای تور، کل پرسنل نیروی انتظامی شهر با تمام ظرفیت و بنا بر یک حس ملی پیگیر ماجرا می‌شوند و در نهایت در کمتر از یک ساعت در حالی که برای تکمیل پرونده گردشگران اهل اسپانیا به کلانتری منتقل شده بودند کیف پیدا می‌شود و دزدها دستگیر می‌شوند.

بنابراین گزارش، گردشگران آنقدر از این سرعت عمل به وجد آمده بودند که درصدد دادن هدیه و مژدگانی به به ماموران نیروی انتظامی برمی آیند که آنها از پذیرفتن هدیه امتناع کرده و با ابراز تشکر از لطف مهمان خارجی شهرشان ماموریت انجام شده را جزو فعالیت ذاتی خود اعلام می کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است یکی از ماموران ناجا که با ماشین شخصی خود در نزدیکی گردشگران حضور داشته متوجه حضور دزدان شده است و درنهایت پس از تعقیب و گریز زیاد موفق به دستگیری آن ها شده است.

گفتنی است در این تعقیب و گریز، خودروی شخصی این مامور به سبب عبور از مناطق صعب العبور دچار خسارتی شد که امیدواریم مسئولان مربوطه ضمن تقدیر از این نیروی وظیفه شناس، در جهت به رفع نگرانی های وی نیز بکوشند.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *