حضور بیش از ۵۰۰ هزار نیروی پلیس در جاده های کشور

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از ایستگاه های امنیت وسلامت جاده های استان اصفهان ضمن تبریک عید نوروز به همه مسافران نوروزی از خدمت رسانی بیش از ۵۰۰ هزار نیروی پلیس در جاده های کشور خبر داد.

به گزارش سادس ، سردار”حسین اشتری” در دومین روز از تعطیلات نوروز در حاشیه بازدید از ایستگاه های امنیت و سلامت جاده های استان اصفهان ضمن تبریک عید نوروز به همه مسافران،  بیان داشت: در مجموع  برخی از جاده های کشور میزان وقوع تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمی افزایش داشته ولی تصادفات منجر به فوت از ۲۵ اسفند سال گذشته الی یکم فروردین امسال ۹ درصد کاهش یافته است .

فرمانده ناجا از حضور پر رنگ پلیس در جاده ها خبر داد و اظهار داشت : نیروی انتظامی با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی است و امسال بیش از ۵۰۰ هزار نیروی پلیس در جاده های کشور به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

اشتری از راه اندازی ایستگاه های امنیت و سلامت در استان اصفهان خبر داد و بیان کرد: مسافران نوروزی می توانند در این ایستگاه ها توقف داشته باشند و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: پلیس راه استان اصفهان دستگاهی طراحی کرده که بر روی تلفن همراه نصب می شود و قبل از رسیدن به نقاط حادثه خیز به راننده هشدار می دهد.
فرمانده نیروی انتظامی در پایان به تمام مسافران نوروزی توصیه کرد  قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث جاده ای نباشیم .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *