حضور بيش از 500 هزار نيروي پليس در جاده هاي كشور

فرمانده نيروي انتظامي در حاشيه بازديد از ايستگاه هاي امنيت وسلامت جاده هاي استان اصفهان ضمن تبريك عيد نوروز به همه مسافران نوروزي از خدمت رساني بيش از 500 هزار نيروي پليس در جاده هاي كشور خبر داد.

به گزارش سادس ، سردار”حسين اشتري” در دومين روز از تعطيلات نوروز در حاشیه بازدید از ایستگاه های امنیت و سلامت جاده های استان اصفهان ضمن تبریک عید نوروز به همه مسافران،  بیان داشت: در مجموع  برخي از جاده هاي كشور ميزان وقوع تصادفات جاده اي نسبت به مدت مشابه سال گذشته كمي افزايش داشته ولي تصادفات منجر به فوت از 25 اسفند سال گذشته الي يكم فروردين امسال 9 درصد كاهش يافته است .

فرمانده ناجا از حضور پر رنگ پليس در جاده ها خبر داد و اظهار داشت : نيروي انتظامي با تمام ظرفيت آماده خدمت رساني است و امسال بيش از 500 هزار نيروي پليس در جاده هاي كشور به مسافران نوروزي خدمت رساني مي كنند.

اشتري از راه اندازي ايستگاه هاي امنيت و سلامت در استان اصفهان خبر داد و بيان کرد: مسافران نوروزي مي توانند در اين ايستگاه ها توقف داشته باشند و پس از استراحت و رفع خستگي به ادامه مسير بپردازند.

اين مقام عالی انتظامی کشور گفت: پليس راه استان اصفهان دستگاهي طراحي كرده كه بر روي تلفن همراه نصب مي شود و قبل از رسيدن به نقاط حادثه خيز به راننده هشدار مي دهد.
فرمانده نيروي انتظامي در پايان به تمام مسافران نوروزي توصيه كرد  قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث جاده اي نباشيم .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *