مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از اداره حسابداری و بودجه بازدید کرد

 سیامک دولتی مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در اداره حسابداری و بودجه با کارکنان دوایر مختلف دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش  سادس به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محمد تقی صمدی عضو هیات مدیره بانک در این بازدید مدیرعامل را همراهی نمود.

در جریان دیدار با کارکنان این اداره، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر دقت در ثبت صحیح رویدادهای مالی و فرایند جمع آوری، طبقه بندی ، ثبت و تهیه گزارش های مالی و صورتهای حسابداری تاکید کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از اداره حسابداری و بودجه ضمن گفتگو با کارکنان دوایر مختلف از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر نمود و اهتمام ویژه پرسنل اداره مذکور در برگزاری مجمع پیش روی بانک را مورد تاکید قرار داد.

سیامک دولتی در ادامه از خزانه مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران بازدید و از نزدیک آخرین وضعیت نقدینگی را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش توان سرویس دهی به مشتریان ارائه نمود.

شایان ذکر است، در این بازدیدها یونسی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، ترکیان رئیس اداره حسابداری و بودجه و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *