بازدید مدیرعامل از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان تهران

 سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت شعب از پنج شعبه مستقر در استان تهران بازدید و از نزدیک با کارکنان گفتگو کرد.
به گزارش سادس به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این راستا دولتی از شعب ورامین، بلوار ابوذر، نیروی هوایی، نارمک و تهرانپارس بازدید نمود.

در جریان این بازدیدها وضعیت شعب از لحاظ آراستگی، آمار منابع جذب شده در سه ماهه سال جاری و مقایسه آن با سال ۹۴، بررسی نسبت مصارف به منابع، میزان مطالبات سررسید شده و غیر جاری ارزیابی شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با کارکنان شعب، از نزدیک در خصوص مسائل و دیدگاه های پرسنل به منظور ارتقاء منطقه ای جایگاه شعب و برند بانک گفتگو کرد.

وی در این بازدید ها توجه به پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار، شناسایی بازارهای جدید و تلاش برای بازاریابی مستمر را امری ضروری عنوان نمود.

دولتی در راستای کاهش مطالبات غیر جاری بانک، تلاش و همکاری تمامی کارکنان صف و ستاد را خواستار شد و وصول مطالبات بانک را به منزله افزایش منابع و توان اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند جامعه دانست.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تصریح در رعایت اصول بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های تسهیلاتی، بر تشخیص و صحت هویت، ارسال استعلامات متقاضیان و اخذ اعتبارسنجی به عنوان گامی موثر در جلوگیری از بروز معوقات بانکی تاکید کرد.

وی از تمامی همکاران خواست تا با تکریم و رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، تشکیل کمیته های بازاریابی و وصول مطالبات و همچنین با مطالعه دقیق بازارهای هدف، به جذب منابع جدید اهتمام ورزند.

در پایان این بازدیدها با اهدای هدایایی توسط مدیرعامل، از زحمات و تلاش های کارکنان شعب ورامین، بلوار ابوذر، نیروی هوایی، نارمک و تهرانپارس تقدیر شد.

شایان ذکر است، توکلی مدیر امور شعب استان ها، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و کودزری مدیر شعب استان تهران در این بازدیدها مدیرعامل را همراهی نمودند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *