قرعه‌کشی مرحله دوم جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران برگزار می‌شود

 این قرعه‌کشی با اعلام ۷۵۰ نفر برنده از بین ۴۱ میلیون و ۸۰ هزار کارت واجد شرایط در سالن حافظ ادارات مرکزی این بانک انجام و نتایج این قرعه‌کشی در روز اول تیر ماه سال جاری همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) از طریق سایت بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،۱۰۰ آلبوم سکه، ۱۵۰ کمک هزینه دو میلیون ریالی به مدت شش ماه و ۵۰۰ نیم سکه بهار آزادی جوایز این مرحله از قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران است.
اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد که تا ۱۲ شهریور ماه امسال ادامه دارد و دارای دو مرحله قرعه‌کشی میان‌دوره‌ای و یک قرعه‌کشی نهایی با جوایز ویژه و ارزنده می‌باشد.
تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.
گفتنی است در فاصله زمانی ۱۳ فروردین ماه تا ۱۲ خرداد ماه امسال، میلیون‌ها مشتری به خودپردازهای بانک ملی ایران مراجعه کرده و با استفاده از کارت‌های بانکی مختلف، مبادرت به دریافت خدمات کرده‌اند که کارت‌های مذکور در مجموع بیش از ۴۲۱ میلیون امتیاز کسب کردند.
امتیاز مشتریان در پایان هر مرحله از قرعه‌کشی، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.
مرحله نهایی این جشنواره با جوایز ارزنده تا ۱۲ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد که قرعه‌کشی آن در تاریخ ۲۰ شهریور ماه امسال همزمان با هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران برگزار خواهد شد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *