می خواستم پدرش را بی آبرو کنم

 مردی جوان که در پی جواب رد خواستگاری، از طریق شبکه های اجتماعی مزاحم پدر دختر مورد علاقه اش شده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
 به گزارش سادس به نقل از”جام نیوز”، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر درج مطالب توهین آمیز و آگهی جعلی در شبکه های اجتماعی با مشخصات وی از سوی فردی ناشناس موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ “اکبر آقابیگی “افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی عامل انتشار مطالب توهین آمیز و آگهی های جعلی را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم ۲۱ ساله که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت حدود یک سال قبل برای ازدواج به خواستگاری دختر شاکی رفتم و در پی جواب رد در خواستگاری؛ از طریق درج آگهی های جعلی و مطالب توهین آمیز علیه پدر دختر مورد علاقه ام در شبکه های اجتماعی درصدد انتقام برآمدم.

سرهنگ آقابیگی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *