مسئولین به وظایف قانونی خود در حوزه عفاف و حجاب توجه کنند

مقارن با سالروز وفات ام المومنین خدیجه کبری(سلام الله علیها) ظهر امروز جمعی از بانوان محجبه اصفهانی با تجمع در دفتر امام جمعه موقت اصفهان با در دست داشتن پلاکارد، اعتراض خود را به وضعیت موجود عفاف و حجاب شهر اصفهان، ابراز داشتند.

به گزارش سادس مقارن با سالروز وفات ام المومنین خدیجه کبری(سلام الله علیها) ظهر امروز جمعی از بانوان محجبه اصفهانی با تجمع در دفتر امام جمعه موقت اصفهان با در دست داشتن پلاکارد، اعتراض خود را به وضعیت موجود عفاف و حجاب شهر اصفهان، ابراز داشتند.

در این همایش که جمعی از خانواده های معزز شهدا و همسران شهدای مدافع حرم حضور داشتند, همسر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع)، ابوالفضل شیروانیان با قرائت بیانیه ای ضمن توجه دادن مسولین به وظایف قانونی خود در موضوع عفاف و حجاب، از ایشان خواست از وصیت نامه شهدا غفلت نکنند و نسبت به وضعیت حجاب شهر شهیدان اقدام عملی انجام دهند.

Untitled-1

حجت الاسلام میردامادی در این مراسم با تشکر و قدردانی از اقدام خود جوش و دلسوزانه بانوان متدین و انقلابی شهر اصفهان گفت:امروز کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اعتقادی و فرهنگی است و دشمن از تمام توان خود برای نفوذ فرهنگی استفاده میکند.

وی گفت:همسران شما در سوریه خط اول جبهه ایران اسلامی با دشمن تکفیری وصهیونیستی مقابله میکنند وشما با حفظ حجاب و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جبهه فرهنگی با توطئه دشمن مقابله میکنید.

در حاشیه این مراسم همسر شهید مدافع حرم، ابوالفضل شیروانیان به خبرنگار ندای اصفهان گفت:آنچه شهید شیروانیان را به سوریه کشاند غیرت و مردانگی بی اندازه ایشان بود.شهید شیروانیان نسبت موضوع حجاب حساسیت ویژه ای داشت و هموااه کودکان را به رعایت حجاب تشویق میکرد و برای کودکان با حجاب هدیه میگرفت.

وی گفت:ایشان از دانشجویان نخبه و با استعداد رشته فنی بودند که با وجود مشغله کاری فراوان و مسولیت زندگی و همزمان در ماموریت مستشاری سوریه مشغول انجام پروژه تحقیقاتی بود که بعد از شهادت به عنوان پروژه نمونه شناخته شد.

وی اظهار داشت:وضعیت حجاب امروز جامعه ما مطلوب شهدا نیست ومسولین بایستی به وصیت نامه شهدا توجه کنند وبه وظایف قانونی خود در این امر اقدام موثری انجامدهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *