آمادگي جسماني، عملياتي و علمي لازمه موفقيت در انجام ماموريت ها/ لزوم نيازسنجي در راستاي ارتقاء مهارت کارکنان

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت : آمادگي جسماني، عملياتي و ارتقاء مهارت علمي همراه با اخلاق ، لازمه موفقيت کارکنان در انجام ماموريت ها است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسن کرمي ” در جمع كاركنان يگان ويژه استان قزوين ،ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات كاركنان در ماه مبارك رمضان، رويكرد يگان هاي ويژه جمهوري اسلامي ايران را رويكردي “ديني” و “اخلاق مدار ” دانست و اظهار داشت: تقويت ابعاد برجسته اخلاقي و انساني، برترين شاخصه بهره برداري از ماه مبارك رمضان است.

وي افزود: آموزه‌هاي ديني و اسلامي بهترين و كامل ترين آموزه‌ها در حوزه اجتماعي است.

لزوم آموزش همه جانبه و مستمر

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با تاکيد براينکه آموزش ها بايد همه جانبه، واقعي و مستمر باشد، گفت: هر يک از کارکنان بايستي درک و شناخت مناسبي از ماموريت داشته باشند و بتوانند دستورات صادره را به نحو احسن انجام دهند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به نقش و اهميت آموزش، مطرح کرد: رمز موفقيت کارکنان در ماموريت ها برپايي دوره هاي  آموزشي تخصصي است؛  فرماندهان يگان هاي ويژه به دليل ويژگي هاي ذاتي خود با آموزش صحيح مي توانند به ارتقاء توان رزمي كاركنان و جلوگيري از آسيب پذيري ها و ضعف هاي آموزشي كمك كنند.

آمادگي جسماني، عملياتي و علمي لازمه موفقيت در انجام ماموريت ها

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با اشاره به جديت و اقتدار کارکنان در ماموريت هاي پليسي، عنوان کرد: آمادگي جسماني، عملياتي و ارتقاء مهارت علمي همراه با اخلاقيات، لازمه موفقيت کارکنان در انجام ماموريت ها است.

ارتقاء سطح آموزش از اولويت هاي مهم قرارگاه جهادي

سردار “حسن کرمي”، ارتقاي تربيت و آموزش در سال جاري را براي تمامي کارکنان ضروري دانست و افزود: اين ارتقاء موجب رضايتمندي مردم، مسئولان و رسيدن به هدف والاي پليس جامعه محور مي شود.

وي، “بهره وري، روزآمدي و حرفه گرايي” را از اصول و اهداف تشکيل قرارگاه جهادي آموزش در يگان ويژه دانست و اظهار داشت: ارتقاء مهارت ، توانمندي فردي و جمعي کارکنان براي انجام ماموريت هاي سازماني و استفاده از روش هاي نوين آموزشي در جهت افزايش سطح يادگيري کارکنان بايد سرلوحه برنامه هاي قرارگاه جهادي باشد.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا، گفت: در کنار توجه به ارتقاء کيفي آموزش و هدفمند نمودن آن، توجه به نياز سنجي هاي واقعي آموزشي در واحدها و به تبع نوع مأموريت ها و ضعف هاي موجود از ديگر اهداف قرارگاه جهادي در کنار توجه به زير ساخت هاي آموزشي و تربيتي بوده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *