شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت در ماموریت ها از اهداف مهم تغییرات اخیر در ناجا

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه برگزاری مراسم هایی تحت عنوان تودیع، تکریم و معارفه، باعث شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت مأموریت ها می شود، گفت: هر فرمانده که مسئولیتش به پایان می رسد فرمانده جدید باید ادامه دهنده همان مسیرقبلی با شتاب بیشتری باشد.

به گزارش سادس ، سردار “حسین اشتری” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت : برگزاری مراسم هایی تحت عنوان تودیع، تکریم و معارفه، باعث شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت مأموریت ها می شود.

وی ادامه داد: در نیروی انتظامی با جابجا شدن فرماندهان مأموریت ها تغییر نمی کند چرا که سیاست ها و برنامه ها از قبل مشخص شده است .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر فرمانده که کارش در مسئولیت فرماندهی به پایان می رسد فرمانده جدید باید ادامه دهنده همان مسیرقبلی با شتاب بیشتری باشد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به تنوع، گستردگی و اثربخشی که در سراسر کشور دارد در ارتقاء نظم و آرامش وظیفه مهمی عهده دار است .

پیگیری جدی دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی
سردار “اشتری ” با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری بر پیگیری جدی دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و همت مضاعف در رفع آنها تأکید کرد .

فرمانده ناجا تصریح کرد: وظیفه حفظ و ارتقاء نظم ، امنیت و آرامش برعهده نیروی انتظامی است .

وی با اشاره به فرمایش دیگر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سران قوا، مردم و مسئولان باید به ناجا کمک کنند گفت: بحمدالله امروز خدمات رسانی نیروی انتظامی به مردم، بی بدیل است .

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: البته امنیت مثال زدنی کشور مرهون هدایت های داعیانه مقام معظم رهبری ، حضور مردم در صحنه، اتحاد بین مردم و مسئولان و تلاش دستگاه های متولی امنیت و به برکت خون شهدا است .

پیشگامی و پیشتازی ناجا در مقابله با ورود کالای قاچاق به کشور

وی در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع اقدامات پلیس در راستای شعار سال مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: امروز ناجا در عرصه مقابله با ورود قاچاق به کشور و مبارزه با مواد مخدر پیشتاز است .

سردار اشتری خاطر نشان کرد: ما در نیروی انتظامی شعار سال را تببین و وظایف رده ها را در دو حوزه داخل و خارج سازمان تقسیم بندی کرده ایم .

وی افزود: ابتدا بایستی در سازمان اقتصاد مقاومتی را با استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات، رعایت کرده و اگر ظرفیت و توانی نیز داریم برای تولید استفاده نمائیم .

فرمانده انتظامی کشور گفت: در حوزه برون سازمانی، مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز را در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار داریم .

این مقام ارشد انتظامی با تأکید برایجاد امنیت سرمایه گذاری در هر نقطه از کشور توسط نیروی انتظامی گفت: امروز ناجا آمادگی تامین امنیت سرمایه گذاری درهرجای کشور و با هر ظرفیتی را دارد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تقدیر از نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در مراسم های ۲۲ بهمن و انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ناجا آماده برقراری امنیت در اقصی نقاط کشورمانند گذشته و با انگیزه و آمادگی بیشتر است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور از مأموریت اربعین و حفاظت از مرزهای استان به عنوان دو مأموریت اصلی در این استان نام برد و گفت: اولویت اول نیروی انتظامی در سال جاری موضوع اربعین است.

لزوم تقویت مرزهای استان برای ممانعت از هرگونه نفوذ

وی ادامه داد: حفاظت از مرزهای استان موضوعی دیگر است که باید در اولویت برنامه های مرزبانی قرار گیرد و باید به گونه ای عمل شود که نفوذی از طرف دشمن در مرزهای کشور بوجود نیاید .

سردار اشتری با اشاره به اینکه مأموریت اربعین برای جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است ، گفت: مرز مهران در بین سه مرز شلمچه ، چزابه و مهران پر ترددترین مرز کشور برای زائران عتبات عالیات است .

حفظ و ارتقاء امنیت، آرامش و نظم از وظایف مهم نیروی انتظامی

وی با تأکید مجدد بر حفظ آمادگی نیروی انتظامی در استان برای مأموریت اربعین گفت: سربلندی در انجام این مأموریت نیازمند برنامه ریزی دقیق است که بایستی از امروز انجام شود .

گفتنی است، در این مراسم از خدمات و تلاش های ارزنده سردار «علی دولتی» فرمانده سابق انتظامی استان ایلام تجلیل و سردار «نورعلی یاری» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی در استان ایلام معرفی شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *