کارنامه ناجا در برخورد با هنجارشکنان درخشان است/ پلیس مظهر اقتدار ، عزت و امنیت کشور/ ناجا از ماموریت اربعین سربلند بیرون آمد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به پرونده درخشان نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان گفت: پلیس مظهر اقتدار ، عزت و امنیت کشور است.

به گزارش سادس ، آیت الله “محمد نقی لطفی” در دیدار با فرمانده ناجا اظهار داشت: امروز اقتدار پایدار و امنیت مثال زدنی کشور در عرصه های مختلف مرهون حضور مقتدرانه عزیزان نیروی انتظامی است .

وی ادامه داد: این یک واقعیت است که نیروی انتظامی مظهر اقتدار ، عزت و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و کارنامه این نیرو در برخورد و مقابله با هنجارشکنان درخشان است .

امام جمعه ایلام به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک این استان با کشور عراق اشاره و تصریح کرد: قطعاً با حضور مقتدرانه مرزبانان و نیروی انتظامی کوچکترین مسئله امنیتی در استان وجود نداشته است .

وی اربعین و حضور میلیونی زائران عتبات عالیات از سراسر کشور و سایر کشورها را در مرز مهران مسئله مهم استان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته نیروی انتظامی با حجم سنگین کار به خوبی توانست از این مأموریت، سربلند بیرون بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: بخش اعظمی از نظم و امنیت حاکم در مرز مهران در اربعین سال گذشته، مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی بود.

آیت الله لطفی، تصریح کرد: اعلام رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد یک ساله ناجا بالاترین سرمایه برای این نیرو محسوب می شود.

وی افزود: تشکر ویژه مقام عظمای ولایت از ناجا مدال ویژه ای است که بر سینه داشتن آن سعادت کمی نیست.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار گفت: نیروی انتظامی برای محقق شدن فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی جلساتی را برگزار کرده و بررسی های لازم را با حضور کارشناسان داخل و خارج ناجا انجام داده است .

وی برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز را از اولویت های نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: پلیس از آمادگی لازم برای شناسایی ، کشف و برخورد با قاچاقچیان کالا در سراسر کشور و به ویژه شهرهای مرزی برخوردار است.

سردار اشتری مقابله با شبکه های مافیایی قاچاق را از برنامه های اصلی ناجا عنوان کرد و ضمن برشمردن توفیقات چند ماهه اخیر در اجرای طرح های مقابله ای با این گونه باندها گفت: هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به وجود آمده تابتوانیم توفیقات بیشتری در این راستا داشته باشیم .

وی ایجاد و برقراری امنیت در محیط کسب و کار را از دیگر اقدامات ناجا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در هرجایی از کشور که نیاز به سرمایه گذاری وجود دارد نیروی انتظامی آمادگی حفظ و برقراری امنیت را دارد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *