کارنامه ناجا در برخورد با هنجارشکنان درخشان است/ پليس مظهر اقتدار ، عزت و امنيت کشور/ ناجا از ماموريت اربعين سربلند بيرون آمد

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با اشاره به پرونده درخشان نيروي انتظامي در برخورد با هنجارشکنان گفت: پليس مظهر اقتدار ، عزت و امنيت کشور است.

به گزارش سادس ، آيت الله “محمد نقي لطفي” در ديدار با فرمانده ناجا اظهار داشت: امروز اقتدار پايدار و امنيت مثال زدني کشور در عرصه هاي مختلف مرهون حضور مقتدرانه عزيزان نيروي انتظامي است .

وي ادامه داد: اين يک واقعيت است که نيروي انتظامي مظهر اقتدار ، عزت و امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشد و کارنامه اين نيرو در برخورد و مقابله با هنجارشکنان درخشان است .

امام جمعه ايلام به 430 کيلومتر مرز مشترک اين استان با کشور عراق اشاره و تصريح کرد: قطعاً با حضور مقتدرانه مرزبانان و نيروي انتظامي کوچکترين مسئله امنيتي در استان وجود نداشته است .

وي اربعين و حضور ميليوني زائران عتبات عاليات از سراسر کشور و ساير کشورها را در مرز مهران مسئله مهم استان عنوان کرد و افزود: در سال گذشته نيروي انتظامي با حجم سنگين کار به خوبي توانست از اين مأموريت، سربلند بيرون بيايد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام تصريح کرد: بخش اعظمي از نظم و امنيت حاکم در مرز مهران در اربعين سال گذشته، مرهون تلاش هاي شبانه روزي نيروي انتظامي بود.

آيت الله لطفي، تصريح کرد: اعلام رضايت مقام معظم رهبري از عملکرد يک ساله ناجا بالاترين سرمايه براي اين نيرو محسوب مي شود.

وي افزود: تشکر ويژه مقام عظماي ولايت از ناجا مدال ويژه اي است که بر سينه داشتن آن سعادت کمي نيست.

همچنين فرمانده نيروي انتظامي در اين ديدار گفت: نيروي انتظامي براي محقق شدن فرمان مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي جلساتي را برگزار کرده و بررسي هاي لازم را با حضور کارشناسان داخل و خارج ناجا انجام داده است .

وي برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز را از اولويت هاي نيروي انتظامي در راستاي تحقق شعار سال مقام معظم رهبري عنوان کرد و گفت: پليس از آمادگي لازم براي شناسايي ، کشف و برخورد با قاچاقچيان کالا در سراسر کشور و به ويژه شهرهاي مرزي برخوردار است.

سردار اشتري مقابله با شبکه هاي مافيايي قاچاق را از برنامه هاي اصلي ناجا عنوان کرد و ضمن برشمردن توفيقات چند ماهه اخير در اجراي طرح هاي مقابله اي با اين گونه باندها گفت: هماهنگي خوبي بين نيروي انتظامي و دستگاه قضائي به وجود آمده تابتوانيم توفيقات بيشتري در اين راستا داشته باشيم .

وي ايجاد و برقراري امنيت در محيط کسب و کار را از ديگر اقدامات ناجا در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي عنوان کرد و گفت: در هرجايي از کشور که نياز به سرمايه گذاري وجود دارد نيروي انتظامي آمادگي حفظ و برقراري امنيت را دارد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *