برخورد با قاچاق شبکه اي و مافيايي کالا و ارز در راستاي تحقق شعار سال

فرمانده ناجا از برنامه هاي نيروي انتظامي براي تحقق اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: برخورد جدي با شبکه هاي مافيايي قاچاق کالا و ارز يکي از مهمترين برنامه هاي نيروي انتظامي در سال جاري است.

به گزارش سادس، سردار “حسين اشتري ” در جمع خبرنگاران استان ايلام اظهار داشت: نيروي انتظامي براي تحقق فرمان مقام معظم رهبري جلساتي را برپا و با همت کارشناسان داخل و خارج از ناجا در راستاي تحقق اين فرمان تمام همت خود را بکار گرفته است.

وي بيان داشت: يکي از اقداماتي که در اولويت کاري پليس قرار دارد و در راستاي تحقق اين فرمان است برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور مي باشد؛ همکاران ما در سراسر کشور خصوصا در شهرهاي مرزي و استان هايي که به مرز خشکي و دريا راه دارند برنامه هاي مختلفي را تدوين و تدارک ديده اند تا سد راه قاچاقچيان شوند.

سردار اشتري اضافه کرد: پليس در مرزهاي کشور آمادگي شناسايي، کشف و برخورد با کالاهاي قاچاق را داشته و برخورد با عوامل موثري را که در اين راستا فعاليت دارند در دستور کار قرار داده است.

اشتري تصريح کرد: شبکه‌ها و باندهاي مافيايي و اصلي قاچاق کالا و ارز از ديد پليس پنهان نمانده و با آنان برخورد جدي صورت خواهد پذيرفت. در اين رابطه طي چند ماه اخير توفيقاتي به دست آمده و اميدواريم با هماهنگي که بين نيروي انتظامي، دستگاه قضايي و مسئولان استان ها و استانداران به وجود آمده بتوانيم در اين راستا به توفيقات بيشتري برسيم.

فرمانده نيروي انتظامي گفت: يکي ديگر از اقدامات پليس ايجاد امنيت و برقراري امنيت پايدار در محيط کسب و کار است و در هر کجايي از کشور که نيازمند سرمايه‌گذاري باشد پليس آمادگي لازم را براي تامين امنيت محيط کار را دارد.

وي ادامه داد: خوشبختانه اکنون وضعيت امنيتي در کشور بسيار خوب بوده و اگر در نقاطي لازم است اهتمام بيشتري صورت پذيرد اين مهم در دستور کار پليس قرار دارد و در اين راستا تلاش مي‌شود.

سردار اشتري اضافه کرد: پليس با افتخار در خدمت سرمايه گذاران داخلي بوده تا با امنيت خاطر بتوانند به توليد و اشتغال در مناطق مختلف کشور بپردازند و در اين راستا توفيقاتي داشته باشند.

وي تصريح کرد: استان ايلام از استان هاي امن کشور است و طي سال هاي اخير جرايم مختلف در سطح استان کاهش يافته و در کنار اين مسئله شاهد افزايش کشفيات مواد مخدر در سطح استان بوده ايم.

گفتني است، فرمانده نيروي انتظامي کشور ظهر امروز به منظور شرکت در مراسم توديع و معارفه فرمانده جديد انتظامي استان ايلام به اين استان سفر کرده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *