پزشک قلابی روانه زندان شد

 رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: پزشک داروساز متخلف به اتهام جعل، کلاهبرداری و استفاده از سند مجعول در شهرستان کوهبنان دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز”،به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان حسین رمضانی زاده افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت تامین امنیت بهداشتی جامعه، رسیدگی به پرونده پزشک داروساز متخلف در این شهرستان به صورت ویژه و خارج از نوبت خواهد بود.وی تصریح کرد: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و دستگیری این پزشک متخلف از توزیع و پخش مقادیر قابل توجهی دارو تاریخ مصرف گذشته در شهرستان کوهبنان جلوگیری شد.

وی با اشاره به تعطیلی یکی از داروخانه های این شهرستان توسط مرجع قضایی اظهار کرد: این داروخانه به دلیل ارتکاب جرایم متعدد توسط مسئول داروخانه تا تعیین تکلیف نهایی توسط مراجع قضایی پلمپ شد.

این مقام قضائی در زمینه نحوه ارتکاب جرم افزود: مسئول داروخانه با مشارکت تکنیسین این داروخانه و سوء استفاده از اعتماد مراجعه کنندگان و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت تعدادی از اوراق دفترچه های بیمه بیماران می کرده و سپس با جعل امضاء و مهر یکی از پزشکان معتمد شرکت فولاد کرمان مبادرت به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری از این شرکت می کرده است.

رمضانی زاده در ادامه به ورود زود هنگام و به موقع مراجع انتظامی و قضایی به این موضوع اشاره و عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از داروخانه و منزل این پزشک داروساز، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و قرص های غیرمجاز و نیز برخی داروها که تاریخ مصرف آن نیز منقضی شده بود کشف و از ورود آن به شبکه توزیع جلوگیری شد.

وی گفت: در این ارتباط از هفت نفر تحقیق و برای پنج نفر قرار تامین مقتضی صادر شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *