وی با تاکید بر اینکه کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان باید از مطلعترین کارکنان بانک برای پاسخگویی باشند، افزود: مرکز نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم است و آنچه باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان میشود، داشتن اطلاعات جامع و روزآمد و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیتهای واحدهای مختلف بانک است.
سرپرست بانک دی از جمله سيستمهاي تسهيل کننده دريافت خدمات که مشتريان بيشتري را جذب خواهد کرد، مراکز ارتباط با مشتريان دانست و گفت: اين مرکز ميتواند سطح رضايت مشتريان را ارتقا داده و مطمئنا اين رضايتبخشی نه تنها به سود بانک دی بلکه به ديگر بانکها نيز تسري پيدا خواهد کرد.
عاطفیفر در ادامه پیشنهاد کرد که به صورت منظم روزهایی در هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک در مرکز ارتباط با مشتریان مستقر شده و به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات مشتریان و کارکنان در حوزههای مختلف باشد.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی با شماره تماس ۲۸۹۳۰ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات و مراجعات به بانک دی است. کارشناسان این مرکز علاوه بر پاسخگویی نسبت به سوالات تخصصی و بانکی مشتریان با توجه به حمایت بانک دی از تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با بازیهای این تیم نتیجه مسابقات را به اطلاع مشتریان میرسانند.
سرپرست بانک دی در ادامه این بازدید با مدیران و کارشناسان اداره و سامانه مکاتبات اداری و نیز دبیرخانه مرکزی بانک دی دیدار و گفتوگو کرد.